خبرهای داغ:
امام جمعه قزوین:

ائمه جمعه دغدغه‌ های رهبری را با جدیت دنبال کنند

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در نشست ماهانه ائمه جمعه در الموت گفت: ائمه جمعه دغدغه‌های رهبری را با جدیت دنبال کنند.
کد خبر: ۹۱۶۰۰۴۷
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در نشست ماهانه ائمه جمعه استان قزوین که با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید مشهدی آقایی از شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در الموت برگزار شد، اظهار کرد: الحمدالله انسجام و ارتباط خوبی بین ائمه جمعه استان قزوین وجود دارد و برگزاری منظم نشست‌های ماهانه گویای این مطلب است.

وی در ادامه با بیان اینکه اجلاسیه سراسری ائمه جمعه کشور برکات زیادی داشت، یادآور شد: فرمایشات رهبر معظم انقلاب در اجلاسیه ائمه جمعه کشور، آثار بسیار مطلوب و پر برکتی داشت و همه باید با جدیت در راستای آن گام برداریم.

امام جمعه قزوین با تأکید بر اینکه تحول در مهندسی اجلاسیه‌های ملی کاملاً مشهود بود، عنوان کرد: گام‌های مؤثری در این اجلاسیه برداشته شده بود و مطمئن هستیم در سال‌های بعد نیز گام‌های تحول آفرین بیشتری برداشته خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: سخنرانان مهمان مانند آیت‌الله رئیسی که به اجلاسیه دعوت شده بودند، بسیار حساب شده و اثرگذار بود و سخنرانی نمایندگان نیز ابتکار بسیار خوبی بود.

وی ابراز کرد: خوب بود در اجلاسیه ائمه جمعه کشور با توجه به اینکه چهلمین سال تأسیس نمازهای جمعه بود، رسالت‌های نماز جعه، مهندسی آن در دین و فرمایشات رهبری در این محور بیشتر تبیین می‌شد.

آیت‌الله عابدینی خاطرنشان کرد: مسائل بسیاری دغدغه رهبر فرزانه انقلاب است و نمایندگان رهبری در استان‌ها و ائمه جمعه سراسر کشور می‌باید آنها را در مناطق خود با جدیت دنبال کنند و جهت نگاهشان، نگاهرهبری باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها