خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) استان قم گفت: بی شک یکی از عوامل مهم پیش برنده فعالیت‌ها و برنامه‌های گروه‌های جهادی، همین روحیه بسیجی و خدمت به مردم است.
کد خبر: ۹۱۶۰۰۴۱
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مهدی کبیری پور، طی سخنانی در چهارمین مجمع جهادگران استان قم که در اردوگاه ولایت برگزار شد، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: یکی از انتظارات و خواسته‌های مهم و کلیدی رهبر معظم انقلاب از شجره طیبه بسیج، توسعه و تقویت گروه‌های جهادی در سراسر کشور است، چه آن که این گروه‌ها در سال‌های اخیر به خصوص منشأ خدمات و برکات فراوانی بوده اند و باید این فعالیت‌ها با قدرت ادامه پیدا کند.

وی افزود: سپاه استان قم در حد توان و بضاعت خود از گروه‌های جهادی در راستای انجام هر چه بهتر و مطلوب‌تر مأموریت هایشان حمایت می‌کند و در این بخش بسیج سازندگی انصافاً با وجود همه سختی‌ها و مشکلات و کمبود اعتبارات، وسط میدان خدمت حاضر است.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم همچنین گفت: یکی از مؤلفه‌های مهم بیانیه گام دوم انقلاب ناظر به تقویت و ترویج همین روحیه بسیجی و جهادی در فعالیت‌های کشور چه در میان مدیران و چه عامه مردم است که به لطف الهی بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی در این زمینه پیشتاز و پیشگام هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها