خبرهای داغ:
مدیرکل زندان‌های همدان عنوان کرد

متحد کردن نیروها اولین وظیفه روسای اندرزگاه‌ها

مدیرکل زندان‌های همدان گفت: اولین وظیفه روسای اندرزگاه‌ها را متحد کردن نیروها و بهره گرفتن از نیروهای موجود در راستای اداره امور اندرزگاه‌ها عنوان کرد.
کد خبر: ۹۱۶۰۰۳۳
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳

متحد کردن نیروها اولین وظیفه روسای اندرزگاه‌هابه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، پژمان پروین در نشست تخصصی روسای اندرزگاه‌ها به تبیین دیدگاه‌های مدیریتی و سیاست‌های سازمان زندان‌ها در حوزه وظایف روسای اندرزگاه پرداخت و اظهار داشت: محورهای مورد تاکید در سه شاخه عدالت محوری، گفتگو محوری و اخلاق محوری است.

وی اولین وظیفه روسای اندرزگاه‌ها را متحد کردن نیروها و بهره گرفتن از نیروهای موجود در راستای اداره امور اندرزگاه‌ها عنوان کرد و افزود: تصمیم‌گیری و اقدام در مسیر عدالت و تفهیم عدالت محوری خود به زندانیان با رفتار و عمل، استفاده از فنون، شناخت، تجربه و تئوری در امورات و گفتگو با زندانی به دور از حب و بغض، استماع مسائل و مشکلات زندانی و داشتن روحیه انتقادپذیری از وظایف روسای اندرزگاه‌ها است.

مدیرکل زندان‌های همدان در ادامه احاطه کامل بر شرح وظایف، اقدام براساس سلسله مراتب، داشتن عدالت در گفتار، تصمیم‌گیری و ایفای نقش، پشتیبانی از افراد فعال و کارا، اخلاق محوری و توجه به آرامش در زندان و موضوع تخلیه روانی مددجویان و بهره‌گیری از وجود مددکاران، روانشناسان، بهداشت و درمان، رئیس زندان، اجرای احکام و... در این خصوص  و نظارت و احاطه کامل بر تمام امورات داخلی بند را از دیگر وظایف روسای اندرزگاه‌ها بیان کرد.

وی در ادامه  برارتقاء سلامت و سطح بهداشت  زندانیان، ایجاد آرامش در اندرزگاه‌ها، ایجاد اشتغال و حرفه‌آموزی، پیگیری وضعیت قضایی (بلاتکلیفی، عفو و آزادی مشروط) صرفه‌جویی در هزینه‌ها،  کنترل و رصد قیمت فروشگاه‌ها، رسیدگی به امور تغذیه، اجرای برنامه‌ها و ورزش صبحگاهی، برنامه‌های فرهنگی و تربیتی و...)، توجه به اصل طبقه‌بندی و تفکیک زندانیان و رعایت دستورالعمل‌های سازمانی، برنامه‌ریزی برای اجرای کلاس روانشناسی در بندهای مختلف و برنامه‌ریزی برای استفاده تمام مددجویان بندها از فضاهای ورزشی وامکانات فرهنگی و تربیتی وکلاس‌های آموزشی را مورد تاکید قرار داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات