باید تهیه طرح جامع منابع پایدارآموزش و پرورش مورد توجه باشد

امام جمعه میبد گفت: باید طرح جامع منابع پایدارآموزش و پرورش تهیه شود نا پس از تصویت با توجه به آن در مورد وقف، سهام و موسسه‌های خیریه پیش بینی لازم در انجام اقدامات کرد.
کد خبر: ۹۱۶۰۰۲۸
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، حجت الاسلام اعرافی در نشست شورای آموزش و پرورش با تشکر از اقدامات آموزش و پرورش افزود: در روستا‌ها هم باید مدارسی که نیاز به بازسازی شوند مشخص شوند تا علاوه بر احداث مدارس، پرداختن به تعمیر و بازسازی این مدارس نیز در دستور کار قرارگیرند.
وی همچنین به نیاز سنجی درمورد اوقات فراغت درسطح مقاطع متوسطه اول و دوم برای داشتن رویکردی بهتربرای گذراندن این اوقات اشاره کرد.
اعرافی در ادامه بر ارائه طرح‌هایی درارتباط با مدارس سبز بر اساس شاخص‌های این مدارس فراتراز شهرستان و استان تاکید کرد.
نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست بر پیگیری مسائل مرتبط به انتقال آب فراتر از روستا‌ها نیوک و علویه اشاره کرد که مقرر شده علاوه بر اعتبار تعیین شده از ردیف اعتباری روستا‌های فاقد دهیاری نیزهزینه آن تامین شود.
دکتر کمال دهقانی همچنین از تلاش‌های خیرین درمدرسه سازی که در ساخت پرسنل آموزش و پرورش و معلمین مدارس در روز‌های تعطیل و در ایام تابستان مشارکت دارند تقدیرکرد و آن را باعث افتخار شهرستان بیان کرد.
وی تصریح کرد: با چشم انداز‌هایی که تا به حال در حوزه آموزش و پرورش بوده میبد توانسته است بالاترین رتبه در کنکور و نیز بالاترین رتبه مدرسه سازی خیری را در کشور داشته باشد و این‌ها همه نشان دیدگاه‌های خیرین است.
رئیس آموزش و پرورش میبد نیزدراین نشست توضیحاتی در مورد مدرسه سازی و نیز انتقال آب به اردوگاه بنستان داد.
محسن موحدی فرد افزود: امسال هشت آموزشگاه به آموزشگاه‌های شهرستان میبد اضافه می‌شود و ۲۲ هزارو ۳۹۶ نفر دانش آموزدرمدارس میبد به تحصیل خواهند پرداخت.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات
آخرین اخبار