فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:

استان بوشهر یکی از استان های مناسب در مسائل اجتماعی است

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر سردار علی رزمجو گفت: استان بوشهر برخوردار از ویژگی های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و دفاعی که برای استان های دیگر هم منبع عظیم تغذیه محسوب می شود.
کد خبر: ۹۱۶۰۰۰۹
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸

استان بوشهر یکی از استان های مناسب در مسائل اجتماعی است

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر سردار علی رزمجو در نشست با فعالین اجتماعی گفت: فعالان اجتماعی در افکار در رفتار اجتماعی، مسائل فرهنگی، اقتصادی و شکل دهی به شاخص‌های فکری و هویتی به عبارت دیگر به شکل دهی به شیوه سبک زندگی به ویژه برای نسل جوان از اهمیت بالایی برخور دار هستند.

سردار علی رزمجو ادامه داد: از زحمت‌های شما عزیزان تشکر میکنیم و خدا را شاکر هستیم که در استان بوشهر وحدت، همبستگی، اتحاد وجود دارد و استان ما یکی از استان‌های مناسب در مسائل اجتماعی است.

سردار رزمجو با اشاره به نقش استان بوشهر در کشور افزود: استان بوشهر برخوردار از ویژگی‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و دفاعی است که این ویژگی‌ها برای استان‌های دیگر هم منبع عظیم تغذیه محسوب می‌شود.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: بعد از ۱۴۰۰ سال اسلام موفق شده است حکومتی در جغرافیای ایران تشکیل دهد که این حکومت در حال تبدیل شدن به یک قدرت جهانی است و این قدرت در مقابل بزرگترین قدرت‌ها ایستاده است، این واقعیتی است که دشمنان انقلاب اسلامی می‌گویند.

سردار رزمجو درباره تعامل فعالان اجتماعی و مسئولین عنوان کرد: وقتی که فعالان اجتماعی همراه با مسئولین شکل و هویت جامعه را ترسیم می‌کنند این نمودار نموداری قدرتمند می‌شود، ما تسلیم ناپذیر می‌شویم و مبادلات و سیاست‌های قدرت‌های جهانی به هم میخورد.
 
پایان خبر/
ارسال نظرات