ایتات جشنواره‌ای برای جذب و اجرای ایده‌های برتر در حوزه تربیت دینی/ برگزاری اختتامیه مرحله مقدماتی جشنواره ایتات یزد

اختتامیه مرحله مقدماتی جشنواره ایتات در استان یزد ویژه ایده‌ها و تجربیات آموزشی و تربیتی، عصر یک‌شنبه در محل کتابخانه وزیری یزد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۶۰۰۰۱
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰
علی‌اکبر علیانژاد در گفتگو با خبرنگار بسیج در یزد، خلاقیت و نوآوری را یکی از ضروری‌ترین نیاز‌های عرصه فعالیت‌های تعلیم و تربیت دانست و افزود: باوجود سابقه قابل‌توجه در حوزه تربیت دینی در کشور، در بحث استفاده از الگو‌های جدید در این زمینه چندان پیشرو نبودیم و آن‌چنان‌که نیاز است در این زمینه نتوانستیم الگوسازی کنیم.

دبیر اجرایی جشنواره ایتات در استان یزد بابیان اینکه جشنواره کشوری ایتات به همین منظور و برای کمک به حل چنین نیاز‌هایی برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این جشنواره که در دو مرحله مقدماتی و کشوری برگزار می‌شود، ایده‌ها و تجربیات آموزشی و تربیتی از سراسر کشور گردآوری‌شده و پس طی مراحلی ایده‌های برتر در حوزه تربیت دینی شناسایی و از آن‌ها حمایت خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره در سطح استان یزد به‌عنوان مرحله مقدماتی به همت مجتمع آموزشی خاتم‌الانبیا (ص) برگزاری می‌شود، اظهار داشت: حدود ۴۰ ایده به دبیرخانه استانی جشنواره ارسال شد، که از این تعداد ۱۰ ایده منتخب در مراسم اختتامیه ارائه می‌شود و از بین ۳ ایده به‌عنوان ایده برگزیده به مرحله کشوری که در شهریورماه جاری برگزار خواهد شد، راه پیدا می‌کنند.

علیانژاد از برگزاری مراسم اختتامیه در روز یکشنبه ۶ مردادماه از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۰ در محل سالن اجتماعات موزه و کتابخانه وزیری خبر داد و اذعان کرد: عموم علاقه‌مندان به‌خصوص فعالین عرصه تربیتی و آموزشی و مربیان و کارشناسان این حوزه با حضور در مراسم می‌توانند با این ایده‌ها و نوآوری‌ها در عرصه تربیتی آشنا شوند.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات