مصطفی ایلام
جانشین سپاه امیرالمؤمنین (ع) در جلسه ستاد اربعین عنوان کرد
جانشین سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام برنامه های در دست اقدام برای اسکان و تغذیه زائران اربعین را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۱۵۹۹۸۴
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار "قدرت الله کریمیان"، جانشین سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در جلسه ستاد ویژه اربعین حسینی استان ایلام در استانداری اظهار کرد: سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام امسال نیز همانند سال های گذشته در اربعین حسینی با یک توان مضاعف وارد عمل می‌شود.

وی با تشریح اقدامات در حوزه امداد و نجات و اسکان گفت: در بحث تغذیه علاوه بر آشپزخانه های مردمی در اردوگاه اربعین نیز یک آشپزخانه مجهز با ظرفیت ۵۰ هزار پرس غذا در هر وعده در نظر گرفته شده تا از زائرین اربعین پذیرایی شود.

جانشین سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام افزود: زیرساخت های لازم برای اسکان پنج هزار زائر در اردوگاه اربعین سپاه در دستور کار قرار گرفته است.

کریمیان ادامه داد: همچنین حسینیه اردوگاه اربعین با مساحت یک هزار و ۲۰۰ متر برای اسکان زائران در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: علاوه بر این موارد، امکان اسکان در شرایط اضطراری برای پنج هزار زائر اربعین در قالب چادرهای گروهی نیز برنامه ریزی شده است.

کریمیان با اشاره به راه اندازی سرویس های بهداشتی و حمام گفت: بیمارستانی مجهز به همراه پست های امدادی و آمبولانس در پایانه مرزی مستقر خواهد شد تا به زائران خدمات رایگان ارائه دهد.

جانشین سپاه استان ایلام در پایان خاطرنشان کرد: سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام علاوه بر این موارد در سایر حوزه های دیگر از جمله امنیت، فرهنگی و آموزش، کمیته ترابری و حمل و نقل نیز در راستای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی فعالیت خواهد کرد.

 

 

ارسال نظرات