مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان گفت: هم اینک طرح غنی سازی اوقات فراغت در ۴۰۰ کانون مساجد این استان در حال اجراست.
کد خبر: ۹۱۵۹۹۸۰
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۱
علیرضا دولت آبادی افزود: مدت زمان اجرای این طرح در کهگیلویه و بویراحمد سه ماه و از اول تیرماه تا پایان شهریورماه ۱۳۹۸ است.
وی بیان کرد: شعار طرح غنی سازی اوقات فراغت امسال کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد کشور و کهگیلویه و بویراحمد شامل «اخلاق، نشاط و معنویت» است.
مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برنامه‌های طرح غنی سازی اوقات فراغت امسال کانون‌های مساجد این استان در ۶ محور شامل قرآن و عترت، آموزش و توانمندسازی، فضای مجازی، کتاب و کتابخوانی، هنر متعالی و فعالیت‌های اجتماعی برگزار می‌شود.
دولت آبادی عنوان کرد: هر کدام از ۴۰۰ کانون فرهنگی، هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد که مجری طرح غنی سازی اوقات فراغت امسال هستند یک برنامه شاخص در این زمینه اجرا می‌کنند.
وی ابراز داشت: هم اینک ۶۲۰ کانون فرهنگی، هنری مساجد در مناطق شهری، روستایی و عشایری کهگیلویه و بویراحمد با ۵۹ هزار نفر عضو وجود دارد که همگی آن‌ها نیز در سامانه ملی «بچه‌های مسجد» ثبت شده اند.
ارسال نظرات