فرمانده حوزه مقاومت بسیج اصناف سپاه اراک خبرداد:

تجلیل از گروه جهادی بسیجیان حوزه اصناف، اعزامی به پل دختر و معمولان

حوزه شهید عراقی بسیج (اصناف) سپاه ناحیه اراک از گروه جهادی بسیجیان حوزه اصناف، اعزامی به مناطق سیل زده پل دختر و معمولان تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۱۵۹۹۵۸
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ اسدالله فرجی، فرمانده حوزه شهید عراقی(اصناف) در مراسم تجلیل و قدردانی از گروه جهادی گفت: این گروه جهادی در چهار مرحله به مناطق سیل زده پل دختر و معمولان و روستاهای تابعه سرکشی نمودند و بیش از 1050 دستگاه برقی را به رایگان با حمایت حوزه اصناف و همچنین کمک خیرین تعمیر نمودند.

وی افزود: در حضور تعدادی از عاشقان وطن قرار داریم، عاشقانی که با دلشان کاری کردند که در خاطره ها ماندگار شدند. در محضر تعدادی از افتخاران استان مرکزی و سرمایه های ملی قرار داریم. امشب به رسم ادب و یادآوری قدردانی از زحمات این عزیزان جمع شده ایم.

در ادامه حجت الاسلام میرهاشمی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان مرکزی سخنرانی کرد و گفت: پروردگار متعال عده ای از بندگان خاص را برای خدمت و کارگشایی از مردم قرار داده است و با فضیلت ترین افراد در روز قیامت کسانی هستند که برای خدمت به مردم گام نهادند.

وی افزود: اگر شما و دوستان شما نبودید، هزاران نیروی دولتی نمی توانستند آن گل و لای که در خانه مردم جمع و تجهیزات زندگی و رفاهی مردم را نابود کرده بود، را جمع کنند. ما در مناطق آسیب دیده زیبایی هایی(اشاره به جهادگران و عمل انسان دوستانه آن ها) را می بینیم که در هیچ کجای دنیا قابل رویت نمی باشد. شما عزیزان از شئنیت ظاهری گذشتید تا به مردم ارائه خدمت نمایید.

در نهایت اسدالله فرجی فرمانده حوزه شهید عراقی(اصناف) در معیت فرماندهان و بسیجیان این حوزه و به نمایندگی آن ها از آقایان ارجمند سعید رضایی، مهدی توحید نژاد، علی اکبر عسگری، محراب قمی، آرش رامتین و بهروز باجلان قدردانی نمود.

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار