ارائه بیش از 3 هزار خدمات دندانپزشکی به مردم میان جلگه توسط گروه جهادی صراط الحمید

دانشجویان علوم پزشکی مشهد بیش از ۳۰۰۰ خدمت دندانپزشکی به مردم میان‌جلگه ارائه کردند.
کد خبر: ۹۱۵۹۹۵۵
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سعید مهدی زاده، مسئول اردوی جهادی دندانپزشکی صراط الحمید بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد  اظهار داشت: اردوی جهادی این دانشگاه با حضور بیش از ۱۰۰ جهادگر در قالب دو تیم در دو بازه زمانی در منطقه میان جلگه شهرستان نیشابور  برگزار شد.

وی افزود: در این اردو اساتید دانشکده دندانپزشکی، فارغ التحصیلان، متخصصین، دانشجویان دوره تخصصی و دوره عمومی در قالب تیم‌های درمانی، پشتیبانی و فرهنگی حضور دارند.

مسئول اردوی جهادی دندانپزشکی صراط الحمید بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه در این اردو بیش از ۳۰۰۰ خدمت به مردم ارائه شد، ادامه داد: ترمیم دندان‌های آسیب دیده، عصب کشی، جرم گیری، کشیدن دندان‌های غیرقابل نگهداری و همچنین آموزش بهداشت و اهدای بسته بهداشتی دهان و دندان (به ارزش حدود ۲۵۰ میلیون ریال) به صورت رایگان به مردم، از جمله فعالیت‌های انجام شده در این طرح است.

وی با بیان اینکه این اردوی جهادی دندانپزشکی در فاصله زمانی ۳۰ تیر تا ۵ مرداد ماه اجرا شد، خاطرنشان کرد: این اردو در سه منطقه با استقرار ۱۷ یونیت در منطقه مرکزی عشق آباد، روستای قاسم آباد و روستای فدیشه شهرستان نیشابور کار خود را آغاز کرد.

مهدی زاده با اشاره به اینکه ۵ روز پیش از اجرای طرح، تیم پیشقراول برای معاینات اولیه به منطقه اعزام شد و بخشی از معاینات در منطقه را انجام دادند، افزود: بخشی از اقدامات این طرح با ارسال تیم‌های سیار به روستا‌های محروم و دور دست نسبت به مناطق مرکزی انجام شد و بخشی نیز با انتقال مردم به مرکز برای ارائه خدمات دندانپزشکی و بهداشتی صورت گرفت.

وی با تاکید بر اینکه در این اردو سعی شد تا خدمات به صورت سراسری توزیع شود، خاطرنشان کرد: مددجویان کمیته امداد و محرومانی که دستگاه‌های مختلف معرفی کردند، جامعه هدف ما در این اردو جهادی بودند.
 
مسئول اردوی جهادی دندانپزشکی صراط الحمید بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: علاوه بر برنامه‌های درمانی، برنامه‌های مختلفی از جمله اکران فیلم «شبی که ماه کامل شد» و جلسات سخنرانی با محوریت گفتمان‌های روز، هر شب برای جهادگران انجام شد.

وی بیان کرد: این اردو به همت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و با پشتیبانی سپاه، کمیته امداد انقلاب اسلامی و کمیته امداد حضرت امام، دانشگاه علوم پزشکی مشهد، بخشداری و دستگاه‌های دولتی بخش میان جلگه، دانشکده علوم پزشکی نیشابور و شرکت کانفیدنت برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها