خبرهای داغ:
مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین از برگزاری این برنامه فرهنگی به میزبانی استان قزوین استقبال کرد و افزود: این جشنواره موقعیت بسیار خوبی برای معرفی ظرفیتهای استان به میهمانان می باشد و تمامی دستگاههای مرتبط و حاضر در جلسه باید برای هرچه بهتر برپا شدن این جشنواره همکاری لازم را با جمعیت هلال احمر داشته باشند.
کد خبر: ۹۱۵۹۹۲۰
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، نشست ستادی و برون سازمانی نخستین جشنواره سراسری سفیران بشردوستی روز شنبه 5 مرداد ماه در راستای سازماندهی و هماهنگی و همکاری دستگاههای مرتبط در دفتر معاون سیاسی و امنیتی استانداری و با حضور خانم بیدخام مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، مدیر عامل جمعیت هلال احمر و نماینده دستگاههای مرتبط برگزار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در این نشست اظهار کرد: در این جشنواره 254 نفر از اعضاء جوانان دانشجویی کشور شرکت کرده اند که پس از ارزیابی توسط اساتید و داوران مجرب 42 نفر به این جشنواره راه پیدا کردند.

حسن آصفی همچنین عنوان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره اهمیت دادن به کانون های دانشجویی به منظور ترویج گفتمان بشردوستانه و صلح در جامعه است و این برنامه با همکاری و همت دستگاههای استان می تواند به بهترین شکل برگزار گردد.

وی همچنین گفت: گسترش رفتارهای بشردوستانه در جامعه وظیفه جمعیت هلال احمر است که اقدامات آن را سازمان جوانان هلال احمر انجام می‌دهد و این جشنواره نیز در راستای ترویج و تحکیم این اصل فراموش شده در جامعه است.

آصفی در پایان اشاره کرد: با توجه به حضور افراد مختلف از استان های کشور می توان از ظرفیت این جشنواره در راستای معرفی آثار تاریخی و گردشگری استان قزوین بهره برد که اداره کل میراث فرهنگی و شهرداری باید همکاری کنند.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین نیز از برگزاری این برنامه فرهنگی به میزبانی استان قزوین استقبال کرد و افزود: این جشنواره موقعیت بسیار خوبی برای معرفی ظرفیتهای استان به میهمانان می باشد و تمامی دستگاههای مرتبط و حاضر در جلسه باید برای هرچه بهتر برپا شدن این جشنواره همکاری لازم را با جمعیت هلال احمر داشته باشند.

قابل ذکر است نخستین جشنواره سراسری سفیران بشردوستی به مدت سه روز از 14 لغایت 16 مرداد ماه سال جاری به میزبانی جمعیت هلال احمر استان قزوین برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها