دانشجوی بسیجی حاضر در طرح ولایت کشوری تأکید کرد:

ایجاد مسئولیت پذیری در بین دانشجویان از مهمترین مزیت های طرح ولایت/ زندگی همگانی با دانشجویان طرح ولایت خودسازی را تقویت می کند

یک فعال دانشجویی حاضر در طرح ولایت گفت: مسئولیت پذیری در بین جوانان برای ساختن کشوری آباد و پیشرفته در گام دوم انقلاب در طرح ولایت بسیار نمود دارد.
کد خبر: ۹۱۵۹۹۰۱
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸

فاطمه حاج جعفری دانشجوی برتر بسیجی و شرکت کننده در طرح ولایت کشوری در گفتگویی اختصاصی با خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛ با اشاره به اینکه طرح ولایت به صورت ریشه‌ای و مبنایی اهداف عالی را روشن و تبیین می‌کند گفت: همه پایه های اسلامی در طرح ولایت وجود دارد و به نوعی گوشه ای از اهداف عالی بسیج در این طرح عملیاتی می شود.

این دانشجوی برتر بسیجی طرح ولایت با بیان اینکه یکی از مزیت های طرح ولایت همپوشانی در مسائل مطرح شده در طرح با سرفصل های رشته علوم و حدیث است افزود: شیوه و تدریس اساتید برجسته و مجرب و از همه مهمتر روش مباحثه ای که در طرح ولایت به کار گرفته می شود مباحث را به طور پخته تری در ذهن دانشجو جا می اندازد.

این فعال دانشجویی با تأکید بر اینکه نگاه تخصصی طرح ولایت به مسائل دینی به طور برجسته است گفت: دانشجویان پس از طی کردن دوره طرح ولایت دارای اندیشه های بسیار تقویت شده ای هستند که قابلیت پاسخگویی به بسیاری از شبهات روز را دارند.

حاج جعفری ایجاد انگیزه در انجام کارهای فرهنگی را از دیگر مزیت های طرح ولایت دانست و بیان داشت: امروز که دشمن با جنگ فرهنگی در دانشگاه ها قصد ضربه زدن به دانشجویان را دارند بچه های طرح ولایت با ایده پردازی کارهای خودجوش فرهنگی می توانند تحولات عظیمی در دانشگاه ها به وجود بیاورند.

وی با بیان اینکه مسئولیت پذیری کردن جوانان از دیگر مزیت های طرح ولایت است گفت: مسئولیت پذیری در بین جوانان برای ساختن کشوری آباد و پیشرفته در گام دوم انقلاب که از تأکیدات مقام معظم رهبری است در طرح ولایت بسیار نمود دارد.

این دانشجوی برتر بسیجی طرح ولایت در پایان خاطر نشان کرد: دانشجویان اگر بتوانند ابتدا خودشان را از نظر مسائل معرفتی و عقیدتی تجهیز کنند می توانند در حل بسیاری از مسائل و مشکلات محیط پیرامون خود را یاری دهند و طرح ولایت با زندگی همگانی در کنار سایر دانشجویان انقلاب خودسازی ویژه ای در بین همه شرکت کنندگان ایجاد می کند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار