با حضور مردم شهید پرور شهرستان قروه؛

پیکر پاک شهید سید هادی اجاق در شهرستان قروه تشییع شد

روز گذشته و با حضور مردم شهید پرور شهرستان قروه پیکر پاک شهید سید هادی اجاق از مقابل سپاه پاسداران به سمت مزار شهدا تشییع شد.
کد خبر: ۹۱۵۹۸۷۶
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، روز جمعه و بر اثر درگیری پاسداران مرزدار سپاه بیت‌المقدس کردستان در منطقه هوار ژونین دله‌مرز در شهرستان سروآباد با یک تیم از عناصر گروهک‌های ضدانقلاب ستوان یکم پاسدار شهید سید هادی اجاق به درجه رفیع شهادت نائل آمد تا یکبار دیگر مردم شهید پرور شهرستان قروه با تشییع پیکر پاک این شهید گرانقدر برگ زرین دیگری را در تاریخ پرافتخار این دیار ثبت کنند.

امام جمعه موقت قروه:

امروز ما امنیت و آرامش خود را مدیون فداکاری‌ها و رشادت‌های شهدا هستیم

حجت الاسلام عابدین رستمی که در مراسم تشییع پیکر پاک شهید سید هادی اجاق اظهار داشت: این شهدا هستند که با شجاعت در برابر دشمنان این مرز و بوم ایستادند و اجازه ندادند دشمن بتواند به اهداف خود در ایران اسلامی و در منطقه دست یابد.

وی خاطر نشان کرد: شهدای ما از شیرین‌ترین سرمایه خود گذشتند و عمر جاودانه یافتند و هم اکنون زنده هستند و در نزد خداوند روزی داده می‌شوند.

رستمی با تاکید بر اینکه امروز به برکت خون این شهیدان ایران اسلامی از اقتداری مثال زدنی در جهان برخوردار است، افزود: شهدا این راه را به دنیا نشان دادند چرا که این انقلاب نشات گرفته از مکتب امام حسین (ع) است و در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کرده و دشمنان نمی‌توانند آسیبی به این کشور بزنند.


شهید دارای اخلاقی بسیار حسنه بود

یکی از همرزمان شهید اجاق امروز در مراسم تشییع پیکر پتاک این شهید گرانقدر در گفتگو با خبرنگار ما بیان داشت: در طول سال‌هایی که در کنار شهید اجاق بودم چیزی جز نیکی و اخلاق پسندیده از ایشان ندیدم.



وی افزود: شهید عزیز همیشه به دنبال این بود که باری از روی دوش دیگر همرزمان خود بردارد و همیشه تلاش می‌کرد تا به دیگر دوستان خود کمک کند.

همرزم شهید با بیان اینکه تنها ۵ سال از خدمت صادقانه شهید اجاق در لباس سپاه پاسداران می‌گذشت گفت: شهید اجاق هیچ هدفی جز مقابله با بدخواهان نظام و هیچ آرزویی جز شهادت نداشت.


در این میان یکی از همشهریان قروه‌ای در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به مقام والای شهیدان اظهار داشت: ما امروز افتخار می‌کنیم که یکبار دیگر فرزندی از شهرستان قروه جان خود را در راه دفاع از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی تقدیم نموده است.

وی افزود: امروز اگر امنیت و آرامش در کشور برقرار است به واسطه خون پاک این شهیدان است که از شیرین‌ترین سرمایه زندگی خود گذشته اند.

یکی دیگر از شرکت کنندگان در مراسم تشییع پیکر شهید اجاق نیز گفت: امروز یکبار دیگر شاهد به زیر کشیده شدن استکبار و شاهد از بین رفتن نقشه‌های دشمنان بودیم.

وی افزود: اگر امروز توطئه‌های دشمن یکی پس از دیگری خنثی می‌شود و اگر می‌بینیم که دشمنان نمی‌توانند به این آب و خاک تعدی کنند به خاطر خون پاک شهیدانی همچون شهید سید هادی اجاق است که در مرز‌های ایران اسلامی در برابر دشمنان ایستاده اند و از این آب و خاک دفاع می‌کنند.


دیگر شهروند قروه‌ای شرکت کننده در این مراسم نیز در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا اظهار داشت: اگر نبود این رشادت‌ها و این فداکاری‌ها امروز ما نمی‌توانستیم با خیالی آسوده در کشور زندگی کنیم.

وی تصریح کرد: شهید اجاق و دیگر شهدای انقلاب اسلامی الگو‌هایی زنده و پاینده برای جوانان هستند تا راه پر نور انان را ادامه دهیم و دشمن را از رسیدن به اهداف خود ناامید کنیم.

گفتنی است شهید سید هادی اجاق ۲۸ سال سن داشت و تاکنون ازدواج نکرده بود.

روحش شاد و راهش پر رهرو
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات