سردار جوانی:

استقلال و آزادی را باید بر مبنای اصول توحیدی تبیین کنیم

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آزادی اجتماعی به معنای حق تصمیم‌گیری همه افراد جامعه است ولی شکل مطلوب قضیه این است که استقلال و آزادی را بر مبنای اصول توحیدی تبیین کنیم.
کد خبر: ۹۱۵۹۷۹۱
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، سردار یدالله جوانی در نخستین نشست علمی تخصصی تبیین بیانیه گام دوم انقلاب با رویکرد استقلال و آزادی که به همت بسیج اساتید استان اصفهان در دانشگاه اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: متأسفانه انقلاب اسلامی در محاصره تبلیغاتی دشمن قرار گرفته است.

استقلال و آزادی را باید بر مبنای اصول توحیدی تبیین کنیم

وی ادامه داد: کانون این دشمنی‌­ها ایجاد سوءظن و ناامیدی مردم نسبت به انقلاب، مسئولان و رهبری و در کل نظام و انقلاب اسلامی است و اگر در این راه هوشیار نباشیم به تصویرسازی غلط دشمن کمک می‌کنیم که این امر عواقب خطرناکی دارد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران ‌پیرامون استقلال ملی و نقش آن در بیانیه گام دوم انقلاب نیز تصریح کرد: استقلال ملی به معنای آزادی ملت از قدرت‌های استعمارگر و سلطه‌گراست و  کسانی که در این راستا سنگ‌­اندازی و چالش ایجاد می‌کنند هیچ انتقادی بر تلاش آمریکا برای سلطه‌گری نداشته‌اند.

جوانی پیرامون بحث آزادی اجتماعی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه آزادی اجتماعی به معنای حق تصمیم‌گیری، عمل کردن و اندیشیدن برای همه افراد جامعه است ولی شکل مطلوب قضیه این است که استقلال و آزادی را بر مبنای اصول توحیدی تبیین کنیم.

وی با بیان اینکه حکومت‌ها موظف به تأمین استقلال و آزادی اجتماعی هستند، گفت: امروز کسانی قدردان آزادی و استقلال هستند که برای آن جنگیده‌اند و بهای آن را پرداخت کردند پس این ثمره‌ انقلاب را نباید با توجیه‌های ساده‌لوحانه و بعضاً مغرضانه مورد خطر قرار داد.

استقلال و آزادی را باید بر مبنای اصول توحیدی تبیین کنیم

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دولت جمهوری اسلامی موظف به حراست از آزادی و استقلال است، گفت: البته این امر به معنای دیوار کشیدن دور اقتصاد و سیاست کشور و قطع ارتباط با خارج نیست.

وی در پایان با بیان اینکه حدود آزادی بعد از انقلاب به طور فراگیر تبیین نشده ­است، گفت: نتیجه این امر انتقاد افرادی از وضعیت آزادی در کشور و پذیرش جوانان ما است در صورتی‌که در نظام‌های دیکتاتوری حاکم آزادی مطلق دارد و روح نظام دینی با نظام استبدادی کاملاً متفاوت است اما گروهی ولی فقیه را جایگزین شاه دانستند.

منبع : روابط عمومی بسیج اساتید استان اصفهان

ارسال نظرات
آخرین اخبار