مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:

بزرگترین راه مبارزه با آمریکا خدمت مضاعف به مردم است

سرهنگ ضرغام جعفری مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در جمع خانواده شهدا گفت: نقشه دشمن نارضایتی مردم از نظام است. بزرگترین راه مبارزه با آمریکا خدمت مضاعف به مردم است.
کد خبر: ۹۱۵۹۷۵۵
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸

 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر سرهنگ ضرغام جعفری در جلسه با خانواده شهدا گفت: صحبت کردن در مورد شهدا به ویژه در حضور خانواده معظم آنان کار بسیار سختی است، شهیدانی که برای ما جان دادن تا با سلامتی و آرامش زندگی کنیم.

سرهنگ جعفری با بیان اینکه امنیت ما حاصل خون شهدا است بیان کرد: همه ما میدانیم که دور تا دور ما آتش و جنگ است، اما به برکت خون شهدا در امنیت کامل زندگی میکنیم. ما نه تنها امنیت خودمان را تامین میکنیم بلکه در کشور‌های دیگر هم آرامش را برقرار کرده ایم، کشور‌های پیشرفته دنیا از بسیج الگو برداری می‌کنند که یادگار خون شهدا است.

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر ادامه داد: کشور‌های استکباری دنیا با هم متحد شدند که به نظام مقدس ما ضربه بزنند، اول از جنگ سرد شروع کردند و با شکست مواجه شدند، سپس جنگ نرم و بازهم به موفقیت نرسیدند، در جنگ فرهنگی هم ناکام ماندند. همه‌ی این‌ها از دعای خیر و برکت خون شهدای ماست.

سرهنگ جعفری خاطرنشان کرد: دشمنان روی نارضایتی مردم دست میگذارند و بزرگترین راه مبارزه با آمریکا خدمت مضاعف به مردم است.

مسئول سازمان بسیج کارمندی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر خطاب به روشنگران جامعه گفت: عزیزان باید روشنگری کنند و به مردم برسانند که القائات شبکه‌های ماهواره‌ای دشمن واقعیتی ندارد.

سرهنگ ضرغامی از چاپ کتاب سبک زندگی اسلامی برگرفته از زندگی نامه شهدای کارمند خبر داد و گفت: ما در مجموع ۱۰۱ شهید کارمند داریم که در یک کار پژوهشی همه زندگی نامه‌های آنان با تصاویرشان را جمعه آوری کرده ایم و در آبان ماه امسال برای کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان به چاپ خواهد رسید.

پایان خبر/
ارسال نظرات