کارشناس مسائل سیاسی گفت: ایران در برابر هیچ گونه تعرضی ساکت نخواهد بود.
کد خبر: ۹۱۵۹۷۵۴
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه، سید محمد حسین موسویان کارشناس مسائل سیاسی در خصوص تحولات منطقه و اقدامات آمریکا در منطقه خلیج فارس و اقدام سپاه در تنگه هرمز در مسجد علی بن ابیطالب شهرستان سرخه بیان کرد: آمریکا در منطقه منزوی شده و دنیا در تحیر است که چگونه ایران در مقابل آمریکا ایستادگی کرده است.

وی با اشاره بر توقف نفتکش ایران توسط انگلیسی افزود: حضرت آقا در بیانات خود فرمودند((باید به این اقدام انگلیس جواب دندان شکنی داده شود)) که پیرو آن نیز نیروی دریایی سپاه نفتکش انگلیس را به علت تخلف دریایی توقیف کرد و این پاسخی محکم و کوبنده به همه دنیا بود که ایران در برابر هرگونه تعرضی ساکت نمی ماند.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به صحبت‌های اخیر سید حسن نصرالله اظهار کرد: رژیم صهیونیستی با این سخنان بیش از پیش به وحشت افتاده است.

وی با اشاره بر جنایات عربستان در یمن نیز گفت: عربستان برای بیرون رفتن از این باتلاق به التماس افتاده است اما به راحتی نخواهد توانست خود را از این باتلاق نجات دهد و باید تاوان جنایات خود را بپردازد و این در حالی است که اقتصاد و امنیت عربستان رو به زوال و نابودی است ‌.

وی با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس بیان کرد: مردم می‌بایست مجلسی درخور نظام جمهوری اسلامی انتخاب کنند؛ مردم به این نتیجه رسیدند که باید جریان مقاومت را انتخاب کنند؛ جوانان مومن و انقلابی ایران باید امروز گوش به فرمان رهبر باشند و نماینده ای انتخاب کنند که اهل مقاومت بوده و از هیچ ابرقدرتی ترس و واهمه نداشته باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها