خبرهای داغ:

ضریح مطهر امام زاده غریب حسن (ع) غبارروبی شد

با حضور جمعی ازفعالان صنفی ارومیه مراسم غبار روبی و عطر افشانی ضریح مطهر امام زاده غریب حسن (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۹۷۵۲
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، مراسم غبارروبی و عطرافشانی ضریح مطهر امام زاده غریب حسن (ع) ارومیه با حضور جمعی از اصناف فعال ارومیه و تولیت آستان این امام زاده و با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه، برگزار شد.

در این مراسم، در خصوص فعالیت های فرهنگی امامزاده و برگزاری طرح های ویژه اداره کل اوقاف وامور خیریه استان و نیز امکانات فرهنگی این امام زاده توسط حسن نژاد بعنوان هیئت امناء امامزاده برای حاضران تشریح شد.

  یونس حساس نایب رئیس اتاق اصناف استان نیز در سخنانی ضمن تشکر از اداره کل اوقاف و امورخیریه استان بابت همکاری در اجرای این مراسم معنوی، نقش اصناف را در بازسازی وحفظ اماکن متبرکه تاثیرگذار و کارآمد قلمداد کرد و افزود: بازاریان در ایران، رفتار و کردار ائمه اطهار (ع) و دیگر بزرگان دینی را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده اند و باور دارند که برکات معنوی زندگی آن بزرگواران و اجرای رهنمودهای ایشان، راه زندگی سعادت مندانه را پیش پا‌ی‌شان قرار خواهد داد.

حساس همچنین با اشاره به پیش قدم بودن شورای اتاق اصناف استان در امور خیریه به ویژه در کمک به هموطنان عزیز در حوادث ناگوار زلزله و سیل اخیر، گفت: تلاش خواهیم کرد نقش پر رنگی در ادامه روند بازسازی امامزاده غریب حسن (ع) با حضور اصناف و خیرین داشته باشیم.

 وی با ابراز خرسندی از حضور در امامزاده، استقبال از تکرار و حضور پررونق در چنین مراسماتی خواستار پیگیری تفاهم نامه فی مابین اتاق اصناف و اوقاف شد.

نایب رئیس اتاق اصناف استان  همچنین ضمن ابراز آمادگی جهت برگزاری جلسات شورای اتاق اصناف در امامزاده غریب حسن (ع)، اظهار کرد: اعضای شورای اتاق اصناف می توانند به صورت خادم افتخاری امامزاده در راستای هم افزایی در خدمت آستان مقدس امامزاده غریب حسن (ع) باشند.

 انتهای پیام/ع

ارسال نظرات