خبرهای داغ:
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین خبر داد:

520 ورزشکار در المپیاد استعدادهای برتر شرکت می کنند

علایی مقدم گفت: امسال 520 نفر از استان شركت می کنند كه 58 رشته ویژه آقایان و 41 رشته ویژه بانوان می باشد
کد خبر: ۹۱۵۹۷۴۴
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، عباس علايي مقدم مدير كل سازمان ورزش و جوانان در ستاد ساماندهی جوانان که به ریاست عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد با بيان اينكه سال گذشته قزوين 136 ميزباني كشوري داشت گفت: در سال گذشته ميزباني 33 اردوی تيم ملی در قزوين برگزار شد.

وي گفت: سال گذشته طرح سنجش دختران و مادران روستايي در 24 روستا برگزار شد که در این طرح آموزش و پروش و امور روستایی استان نیز همکاری داشتند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین اظهار کرد: در اين طرح كساني كه ناهنجاري داشتند معرفي و برنامه هاي اصلاحي به انان داده مي شود.

علایی مقدم عنوان کرد: آموزش و پرورش استان، می تواند با قرار دادن دانش اموزان بيشتر در اختيار ما، روند این طرح را تسریع بخشد چرا كه سال گذشته به دلیل کمرنگ بودن حضور دانش آموزان در این طرح، زنان بين 45 تا 65 سال سنجش شدند.

وی افزود: امسال علاوه بر ناهنجاري اسكلتي تلاش بر اينكه حركت هاي مناسب ورزشي به انان ارائه داده شود نیز جزو برنامه های ما می باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین اضافه کرد: هر چه از مراكز استان ها دورتر مي شويم ناهنجاري ها بيشتر می شود كه بايد این امر فرهنگ سازي شود.
.
علایی مقدم تصریح کرد: طرح خوشه چين و تابستان با ورزش با شعار تابستان جذاب و خانواده فعال كه در جهت نشاط اجتماعي ،اميد به زندگي ،غني كردن اوقات فراغت در روزهاي ٥ شنبه و جمعه برگزار مي شود از برنامه های اداره،کل ورزش می باشد.

وی با بيان اينكه المپياد استعدادهاي برتر كه 4 سال است در حال برگزاري است ادامه داد: سال گذشته ما در 60 رشته حضور داشتيم كه به 40 مدال ارزشمند دست پيدا كرديم و مقام 17 کشوری را کسب کردیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین بیان کرد: امسال 520 نفر از استان شركت كردند كه 58 رشته ویژه آقایان و 41 رشته ویژه بانوان می باشد و قزوین امسال 5 ميزبانی را به عهده دارد

ارسال نظرات
پر بیننده ها