خبرهای داغ:
امروز نیروی واکنش سریع سنتکام معروف به دلتا فورس و نیروی دریایی افسانه ای رویال بریتیش(نیروی دریایی سلطنتی بریتانیا) با تحقیر های مختلف سپاه همراه بوده است که انهدام را تجربه کردند.
کد خبر: ۹۱۵۹۷۴۰
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، جنگ نفتکش ها در اواخر جنگ تحمیلی با انهدام کشتی ایران اجر و دستگیری ۱۲ملوان ایران توسط نیروی دریایی آمریکا شکل گرفت، متعاقب آن چاه های نفت نوروز سلمان توسط شیطان بزرگ به آتش کشیده شد، هواپیمای مسافربری ایران با ۲۹۰سرنشین ساقط شد.

اتفاقی وحشتناک با تجمع ۸۳ناوجنگی با ائتلاف تمام قدرتهای جهان و۴۸کشور در حال وقوع بود. عده ای در داخل دستمال سفید علم کردند، امام مستضعفان می گوید؛ اگر جای فرماندهان بودم اولین ناو آمریکایی را که وارد می شد می زدم حالا خود دانید!

۷۴کشتی و نفتکش آسیب می بیند، ایران ناوچه جوشن،سهند،سبلان،پیکان را با حمله نیروی دریایی آمریکا از دست می دهد، هیچ وسیله دفاعی برای مواجهه با ناوهای بیگانه وجود ندارد.ایران نزدیک به ۶۰درصد از نیروهای غرب کشور را به مرزهای جنوب اعزام می کند.

صدام و منافقین از این فرصت استفاده و از کرمانشاه،خوزستان، وارد ایران می شود. دو سوم اسرای جنگی ایران و یک چهارم شهدای مربوط به دخالت آمریکا برای قطعنامه و پس از قبول آن توسط ایران است.

اما پس از روی کار آمدن دولت انقلابی احمدی نژاد و زنده کردن شعارهای انقلاب،تقابل جدی با ایران شروع شد. ایران ملوانان انگلیسی را دستگیر و تونی بلر نخست وزیر انگلیس نامه عذرخواهی به ایران می نویسد.

دستگیری ملوانان انگلیسی و آمریکایی برای چندمین بار پیاپی توسط سپاه و حضور قدرتمند ارتش در باب المندب، دریای مدیترانه سرشاخ شدن ابرقدرتها را به دنبال داشت.

دولت تدبیر با رویکرد مذاکره و باج دادن دشمنان را به تفکری وا داشت که شکستن حریم و خطوط قرمز ایران فراهم شده است، چپاول و راهزنی اموال ایران تشدید شد.

سپاه پاسداران در هر بار به یاری دولت درمانده رسید و با گوشمالی قدرتهای جهانی راه بدون بازگشت و احیای امپراطوری ایران با رویکرد تمدن اسلامی برنامه قدرتمند ساخت.

امروز نیروی واکنش سریع سنتکام معروف به دلتا فورس و نیروی دریایی افسانه ای رویال بریتیش(نیروی دریایی سلطنتی بریتانیا) با تحقیر های مختلف سپاه همراه بوده است که انهدام را تجربه کردند.

امروز جرات زدن سکوهای نفتی ایران،ناوچه ها، هواپیمای مسافربری را ندارند. نیروی دریایی انگلیس ناوچه ببر را منهدم نمی کند زیرا ببرهای سپاه پاسداران در کمین آنهاست و سپاه از رگ گردن به دشمنان نزدیک تر است.

1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها