معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان اعلام کرد:

افتتاح ۷ دفتر شهرستانی خبرگزاری بسیج گیلان تا پایان شهریور

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان با اشاره به افتتاح دفاتر شهرستانی خبرگزاری بسیج گیلان در بندرانزلی و آستارا گفت: مجموعاً ۷ دفتر شهرستانی این خبرگزاری تا پایان تابستان امسال به طور کامل افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۹۱۵۹۷۳۸
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵
روح‌الله پوراسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در آستارا اظهار داشت: هدف خبرگزاری بسیج اطلاع‌رسانی و انتشار اخبار فعالیت‌های سپاه و بسیج در حوزه‌های محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی به مردم است.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان با اشاره به توسعه فعالیت‌های خبرگزاری بسیج و راه‌اندازی دفاتر شهرستانی آن در استان گیلان عنوان داشت: در حال حاضر خبرگزاری بسیج در استان گیلان به عنوان یک خبرگزاری معتبر شناخته شده و در کنار سایر خبرگزاری‌های رسمی مشغول فعالیت است.

پوراسماعیلی با اعلام اینکه نخستین دفتر مستقل استانی خبرگزاری بسیج در کشور در استان گیلان افتتاح شده است تصریح کرد: در حال حاضر دفاتر شهرستانی خبرگزاری گیلان در شهرستان‌های آستارا و بندرانزلی افتتاح شده است.

وی با اعلام اینکه به زودی ۵ دفتر شهرستانی دیگر خبرگزاری بسیج گیلان نیز در شرق و غرب استان افتتاح می‌شود افزود: این دفاتر در شهرستان‌های آستانه اشرفیه، لنگرود، رودسر، فومن و رودبار به بهره‌برداری میرسد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان با اعلام اینکه در صورت تامین امکانات سخت‌افزاری، امکان افتتاح دفتر خبرگزاری بسیج در شهرستان‌های دیگر نیز وجود دارد اظهار داشت: مجموعاً ۷ دفتر شهرستانی خبرگزاری بسیج گیلان تا پایان تابستان امسال به طور کامل افتتاح می‌شود.

پوراسماعیلی با اشاره به گستردگی فعالیت خبرگزاری بسیج خاطرنشان کرد: این خبرگزاری در تلاش است تا علاوه بر اخبار سپاه، اخبار سایر مجمو‌عه‌ها و نهاد‌ها را نیز در سطح جامعه انعکاس دهد.

وی با اعلام اینکه طرح "هر حوزه بسیج، یک خبرنگار" در گیلان اجرا می‌شود گفت: این طرح با هدف تقویت فعالیت‌های خبرگزاری بسیج اجرا شده و برگزار دوره‌های آموزش مقدماتی و حرفه‌ای خبرنویسی بخشی از اقدامات این طرح است.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان اعتماد مردم به نظام را بزرگترین قدرت بازدارنده کشور در مقابل دشمنان دانست و اظهار داشت: امیدآفرینی و ارائه تحلیل‌های صحیح پیرامون رخداد‌های منطقه اصلی‌ترین وظیفه خبرگزاری بسیج است.

پوراسماعیلی با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای از بین بردن انسجام داخلی کشور از طریق رسانه‌های وابسته به خود افزود: دشمن به دلیل شکست سختی که از سپاه، بسیج و نیرو‌های نظامی ایران خورده به تغییر اذهان ملت ایران و همچنین جنگ نرم روی آورده است.

وی با بیان اینکه آمریکا و هم‌پیمانانش سرمایه‌گذاری گسترده‌ای در حوزه عملیات روانی و جنگ نرم کردند ابراز داشت: دشمن با بزرگ جلوه دادن مسائل حاشیه‌ای و کوچک کردن افتخارات و اقدامات صورت گرفته برای کشور سعی در رسیدن به اهداف خود دارد که نقش رسانه‌های داخلی در مقابل این توطئه‌ها بی‌بدیل بوده و باید به وظیفه خود به نحو احسن عمل کرده و دشمنان را همچون گذشته ناکام بگذارند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار