خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد:

بیانیه گام دوم از نقاط عطف تاریخ انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با اشاره به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب گفت: صدور بیانیه گام دوم از سوی رهبر معظم انقلاب یکی از نقاط عطف تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۵۹۷۲۹
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱

بیانیه گام دوم از نقاط عطف تاریخ انقلاب اسلامی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، سرهنگ امیدعلی الیاسی در جلسه شورای فرماندهی سپاه ناحیه اسدآباد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای «شنام» بر لزوم تمسک به آستان اهل بیت(ع) تاکید کرد و بیان داشت: اهل بیت(ع) چراغ راه بشر برای نیل به کمال و اهداف والای انسانی هستند.

وی افزود: ما پاسداران به ویژه باید در تمام امور زندگی خود این نورهای هدایت را سرلوحه کار خود قرار دهیم که یکی از بهترین وسیله‌ها برای این هدف مطالعه زندگی سراسر افتخار ائمه هدی(ع) است.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب بیان کرد: صدور بیانیه گام دوم از سوی رهبر معظم انقلاب یکی از نقاط عطف تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: این بیانیه نقشه راه آینده حرکت انقلاب اسلامی بوده که بر همگان ضروری است که اصول و مفاد این بیانیه مهم را در تحلیل‌ها، نشست‌ها و اقدامات خود مورد توجه قرار دهند.

الیاسی ضمن دعوت از همکاران برای مطالعه دقیق این بیانیه خاطرنشان کرد: پاسداران باید از هر تلاش برای آماده‌سازی ذهنیت اجتماعی نسبت به ضرورت تحقق و پیاده‌سازی این بیانیه دریغ نکرده و با تمام توان خود بستر فکری جامعه را نسبت به اهمیت و ضرورت آن مهیا کنند.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه نیل به مرحله تمدن اسلامی عبور از مرحله دولت اسلامی است و دولت اسلامی فقط با مجلس تراز انقلاب اسلامی تکمیل می‌شود وظیفه ما در این مهم تامین امنیت، تضمین سلامت، دعوت به حضور حداکثری و بیان شاخص‌های انتخاب اصلح از نظر امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و به دور از ورود به مصداق است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار