خبرهای داغ:
امام‌جمعه اهواز خواستار رسیدگی فوری به وضع معیشتی کارگران قطار شهری اهواز شد.
کد خبر: ۹۱۵۹۷۱۸
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرنگار بسیج ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد در خطبه‌های نماز جمعه اهواز با گرامی داشت چهلمین سالگرد نخستین اقامه نماز جمعه پس از انقلاب اسلامی با بیان این مطلب افزود: جایگاه نماز جمعه بر اساس آیات و روایات در دین مبین اسلام جایگاهی والا و مهم است.

وی تأکید کرد: اولین حرکتی که پیامبر گرامی اسلام (ص) پس از ورود به مدینه و تشکیل حکومت اسلامی انجام دادند، اقامه نماز جمعه بود.

امام‌جمعه اهواز، نماز جمعه را رابط میان جامعه اسلامی و ولایت دانست و اظهار کرد: جامعه اسلامی جامعه‌ای است که در رأس آن خدای متعال و قوانین الهی حاکم است و انسان‌ها در این جامعه رشد و تعالی می‌یابد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد ادامه داد: امام، ولی و رهبر در جامعه اسلامی به مانند یک فرمانده و دیده بان عمل می‌کند و دشمن می‌خواهد رابطه میان جامعه اسلامی و ولایت را بر هم زند.

وی همچنین از تلاش‌های ۴۰ ساله آیت‌الله موسوی جزایری در مسئولیت نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان و امام‌جمعه اهواز تقدیر کرد.

خطیب جمعه اهواز در بخش دیگری از سخنان خود خواستار توجه بیشتر مسئولان به مناطق زلزله‌زده شهرستان مسجدسلیمان و سیل‌زده استان خوزستان شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد همچنین خواستار رسیدگی و حل مشکلات پنج هزار معلم و ۲۰۰ کارگر قطار شهری اهواز شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها