کسب رتبه برتر کشوری در حوزه بازسازی واقعه غدیرخم توسط هنرمند خوزستانی

هنرمند بسیجی ماهشهری در همایش سراسری ستادهای مردمی بازسازی واقعه غدیرخم در بین گروه های اجرایی استان های کشور موفق به کسب لوح تقدیر کارگردان برتر شد.
کد خبر: ۹۱۵۹۷۰۱
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵

به گزارش سرویس بسیج هنرمندان خبرگزاری بسیج، محمدرضا منصوری در این خصوص اظهار داشت: فعالیتم در عرصه نمایش، تعزیه و سرود را از سال 1377 شروع و تمام سعی خود را در راستای آموزش و بهره گیری از تجربه و علم اساتید بکار گرفتم و تلاش کردم تا هرسال بصورت تخصصی تر  نمایش هایی با موضوعات دفاع مقدس، اجتماعی و مذهبی در سطح شهرستان بندر ماهشهر و استان خوزستان اجرا نمایم.

 

وی افزود: در حوزه نمایش بازسازی واقعه عظیم غدیرخم بیش از ۱۰ سال بصورت تخصصی در سطح کشور در حال فعالیت هستم و این نمایش را در شهرستان های بندرماهشهر، بندرامام خمینی، خرمشهر، آبادان، امیدیه، رامهرمز، مسجدسلیمان کارگردانی و در استان های ساری،  یزد، بوشهر، سمنان، شیراز به عنوان مشاور پروژه بوده ام.

 

این هنرمند بسیجی ماهشهری عنوان کرد: در سال ۱۳۹۷ نمایش بازسازی واقعه غدیرخم را در شهرستان امیدیه اجرا کردم و در همایش ستادهای مردمی بازسازی واقعه غدیرخم در تیر ماه سال ۹۸ _اراک بین گروه های اجرایی استان های کشور موفق به کسب لوح تقدیر کارگردان برتر شدم.

 

 منصوری تاکید کرد: با هماهنگی های صورت گرفته در سال ۹۸ نیز نمایش بازسازی واقعه غدیرخم را در شهرستان بندر ماهشهر به همراه گروه اجرا می نماییم.

این کارگردان برگزیده کشوری گفت: در پایان از مسئول بسیج هنرمندان شهرستان بندر ماهشهر بابت پیگیری های بی وقفه، حمایت از آثار هنری و پرورش هنرمندان نخبه بسیجی تقدیر و تشکر می نمایم.

ارسال نظرات