پیگیری مطالبات مردمی وظیفه اصحاب رسانه است

مسئول کانون بسیج رسانه آستارا با بیان اینکه دشمن با استفاده از ابزار رسانه به دنبال ترویج ناامیدی در جامعه ایرانی است گفت: پیگیری مطالبات مردمی وظیفه اصحاب رسانه است.
کد خبر: ۹۱۵۹۶۶۴
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹
کامبیز بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در آستارا ضمن تشریح وظایف اصحاب رسانه در راستای مقابله با جنگ نرم دشمنان اظهار داشت: دشمن در تلاش است تا با استفاده از عملیات روانی، ناامیدی را در جامعه ایرانی ترویج دهد.

مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان آستارا با بیان اینکه پیش از پیروزی انقلاب اسلامی فضای آزادی برای فعالیت رسانه‌ها وجود نداشت عنوان داشت: امروزه شاهد هستیم که در جمهوری اسلامی، رسانه به صورت مستقل و آزاد مشغول فعالیت هستند.

وی پیگیری مطالبات مردمی را از جمله وظایف اصحاب رسانه دانست و خاطرنشان کرد: امروز سازمان بسیج رسانه بازوی توانمند سپاه و نظام جمهوری اسلامی برای مقابله با جنگ نرم و عملیات روانی دشمنان است.

بابایی با اعلام اینکه در سازمان بسیج رسانه تلاش شده است تا با گروه‌ها و جناح‌های سیاسی گوناگون همکاری شود گفت: از مسئولان شهرستان بندر مرزی آستارا انتظار میرود تا با توجه به شرایط ویژه این شهرستان، امکانات بیشتری در اختیار فعالان رسانه‌ای قرار دهند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات