خبرهای داغ:

کتابخانه‌ها پایگاه نشاط فرهنگی باشند

بخشدار بخش بسطام در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی گفت: کتابخانه های عمومی می توانند پایگاه نشاط اجتماعی در درهرمنطقه محسوب شوند.
کد خبر: ۹۱۵۹۶۳۲
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷
کتابخانه‌ها پایگاه نشاط فرهنگی باشندبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علی باقری درجلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی بخش بسطام افزود: کتابخانه‌های عمومی می‌توانند پایگاه نشاط اجتماعی در بخش فرهنگی باشند و مسئولین دستگاه‌های فرهنگی توجه بیشتری به بخش بسطام داشته باشند.
بخشداربسطام تصریح کرد: آنچه که مهم است جدا از خوب و مناسب انتخاب نمودن کتاب، مدت زمانی است که ما برای مطالعه در نظر می‌گیریم ومن امیدوارم مدیران فرهنگی بابرپایی نمایشگاه‌های کتاب، آموزش کتاب خوانی صحیح و ایجاد راهکار‌های انگیزشی در نسل جوان و نوجوان منطقه، بستری را فراهم آورند تا این امر محقق شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود، با بیان اینکه مطالعه کتاب خوب، انسان را به تعالی می‌رساند وموجب پرورش روح و جسم می‌شود، گفت: توجه به فرهنگ مطالعه، امری مهم است که باید به نحوی شایسته بدان توجه شود و اصولا جامعه‌ای که اعضای آن به کتاب و مطالعه اهمیت می‌دهند، مترقی ومردم آن جامعه از رشد و بلوغ فکری بالاتری برخوردارهستند.
رضا مهدیان، ادامه داد: بی شک با ارزش‌ترین کتاب، قران کریم است که انسان با تمسک به آن میتواند راه صحیح زندگی را بیاموزد و در سایه کلام نورانی آن سعادتمند شود.
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان شاهرود در این نشست با ارائه گزارشی از عملکرد کتابخانه‌های عمومی بخش بسطام گفت:: در این بخش سه انجمن کتابخانه عمومی در شهر‌های کلاته خیج، بسطام و مجن و همچنین پنج باب کتابخانه عمومی به مردم خدمات کتابخانه‌ای ارائه می‌دهند.
سیدابراهیم موسوی افزود: پیگیری ایجاد کتابخانه عمومی روستایی از جمله اولویت‌های کاری این اداره است.
یادآور می‌شود، بخش ٥٠ هزار نفری بسطام از توابع شهرستان شاهرود است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها