فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کنارک:

هدف دشمنان ضربه زدن به اصل انقلاب و اسلام است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کنارک، گفت: باید سعی شود که نماز جمعه در جامعه نهادینه شده و جایگاه واقعی خود در بین اقشار مختلف مردم را پیدا کند.
کد خبر: ۹۱۵۹۶۰۶
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۴
به گزارش خبرنگار بسیج از کنارک، سرهنگ پاسدار علی حق پرست، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کنارک پس از خطبه‌های نماز جمعه شهر «زرآباد» به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد اقامه نماز جمعه در ایران اسلامی، اظهار داشت: باید سعی شود که نماز جمعه در جامعه نهادینه شده و جایگاه واقعی خود در بین اقشار مختلف مردم را پیدا کند.

وی به اشاره به تحریم‌های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار علیه ملت ایران، بیان کرد: فرزندان این نظام با تمام توان در مقابل دشمن ایستادگی می‌کنند و مشت محکمی بر دهان استکبار خواهند زد.
سرهنگ حق پرست افزود: توکل به خدا و قدرت دفاعی باعث شده است که امروزه ایران اسلامی کشور‌های استکبار جهانی را به زانو دربیاورد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کنارک با اشاره به برنامه‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مناطق محروم کشور، تصریح کرد: در بحث کشاورزی و آب روستایی خدمات خوبی در بخش زرآباد انجام شده و بعضی طرح‌ها همچنان در حال انجام است.

امام جمعه اهل سنت شهر زرآباد نیز پیش از خطبه‌های نماز جمعه این شهر، گفت: کسانی که به مقام و منصبی رسیدند باید توکل به خدا و خدمت به خلق را سرلوح کار خودشان قرار بدهند.

مولوی عبدالملک مهروزهی، ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب همواره در میدان خدمات رسانی به مناطق محروم کشور قراردارد.
ارسال نظرات