آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری تاکید کرد: نباید حتی یک نیروی بیکار در استان بوشهر وجود داشته باشد چراکه استان بوشهر با داشتن جغرافیای کرانه‌ای دارای ثروتی عظیم است و ظرفیت‌های اشتغال در این استان بسیار است
کد خبر: ۹۱۵۹۶۰۴
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۰

نباید حتی یک نیروی بیکار در استان بوشهر وجود داشته باشد

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر به مناسبت گرامیداشت روز ملی کارآفرینی گفت: آینده استان بوشهر صنعتی است به همین جهت لازم است جوانان این استان آموزش‌های متناسب را ببینند و برای این مهم برنامه ریزی لازم و ضروری است. این مهارت باید بر اساس ظرفیت‌های صنعتی موجود در استان بوشهر باشد.

وی ادامه داد: برای جذب و به‌کارگیری آن‌ها در صنعت فنی بایستی جوانان برنامه ریزی خوبی را داشته و با کسب مهارت زمینه جذب خود را فراهم کنند و در این زمینه اداره کل فنی و حرفه‌ای استان بوشهر باید حرفه‌های مورد نیاز را شناسایی کند.

خطیب نماز جمعه بوشهر تاکید کرد: نباید حتی یک نیروی بیکار در استان بوشهر وجود داشته باشد چراکه استان بوشهر با داشتن جغرافیای کرانه‌ای دارای ثروتی عظیم است و ظرفیت‌های اشتغال در این استان بسیار است.

آیت الله صفایی با اشاره به مشکلات بعضی از شهرستان‌های استان در بخش کمبود آب عنوان کرد: هرچند که گام‌های موثری در زمینه حل مشکل کم آبی برداشته شده است، اما توقع است مسئولان تلاش بیشتری برای حل معضل آب در این مناطق داشته باشند. با توجه به مشکلات مالی برخی از روستائیان، بسیاری از آن‌ها توان پرداخت مالی جهت تهیه مخرن آب را ندارند که لازم است دهیاری‌ها و نهاد‌های حمایتی همچون کمیته امداد. توجه جدی نسبت به این مساله داشته باشند.

نمایندگی ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با گرامیدشت سالروز اقامه اولین نماز جمعه و خدمات نماز جمعه به انقلاب گفت: نماز جمعه پس از انقلاب به‌خوبی احیا شده و منشأ خدمات شایانی برای نظام جمهوری اسلامی شده است.

پایان خبر/
ارسال نظرات