معاون اول قوه قضائیه تنها راه شکست دادن آمریکایی‌ها را استقامت و ایستادگی دانست و گفت: تحت تاثیر ‌القائات شیطانی قرار نگیریم.
کد خبر: ۹۱۵۹۵۴۹
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی‌اژه‌ای در آیین تکریم و معارفه رئیس کل پیشین و جدید دادگستری استان یزد با اشاره به اهمیت بزرگداشت روز قدس، اظهار کرد: امام خمینی(ره) با روز قدس بنایی را نهادینه کردند که این نهاد می‌تواند بساط استکبار را جمع کند.

 

وی افزود: درواقع روز قدس تا به امروز سلاحی علیه اسرائیل و استکبار جهانی بوده که از هر نوع سلاح نظامی برای آن‌ها برنده‌تر و تلخ‌تر بوده است.

اسرائیل امسال از همه سنوات گذشته در مقابل جبهه مقاومت ضعیف‌تر قرار گرفته است

معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه به برکت مقاومت مسلمان فلسطین و سایر کشورها به ویژه ایران، اسرائیل امسال از همه سنوات گذشته در مقابل جبهه مقاومت ضعیف‌تر قرار گرفته است، اظهار داشت: جبهه مقاومت هم از همه سنوات گذشته موثرتر و مقاوم‌تر است.

محسنی‌اژه‌ای تصریح کرد: یادمان نمی‌رود که اسرائیل چه جنایت‌هایی کرد که بتواند حاکم از نیل تا فرات شود و ظرف 6 روز چند کشور اسلامی را به زانو درآورد و برای رعب و وحشت نه تنها در بین مردم مسلمان فلسطین، بلکه در بین مسلمانان لااقل خاورمیانه و حتی خاور دور با جنایت‌های خود چه رعب و وحشتی میان مردم راه می‌انداخت.

معاون اول قوه قضائیه ادامه داد: مگر می‌شود قتل‌ها و جنایت‌های اسرائیل در آن دوران فراموش می‌شود؛ مگر می‌شود اقدامات آن‌ها که مردم مسلمان را از خانه و کاشانه آواره کردند و خانه‌هایشان را در اختیار قاصبین قرار داده و به اسیرها و اردوگاه نشین‌های آن‌ها هیچ رحمی نکردند را به فراموشی سپرد؛ چنانچه این داغ‌ها هیچ‌گاه فراموش نمی‌شود.

وی با بیان اینکه فلسطینی‌ها در طول سال‌های طولانی گذشته برخی مواقع فریب خوردند و تن به مذاکراتی دادند که هیچ چیزی جز خسارت برای آن‌ها نداشت، اضافه کرد: آن چیزی که برای فلسطین نتیجه بخش بود، تنها جهاد، ایستادگی، مقاومت و ایمان به خدا و گوش دادن به فرامین امام المسلمین بود.

معاون اول قوه قضائیه با اشاره به برخی زمزمه‌های شیطان‌صفتی که بعضی مواقع در گوش مردم ایران مبنی بر مذاکره در گوش مردم ایران نواخته می‌شود، اذعان کرد: امروزه ما نباید تحت تاثیر این القائات شیطانی قرار گیریم؛ چراکه دشمن اعتماد، امنیت، صبر و حوصله مردم ما را هدف قرار داده است.

محسنی‌اژه‌ای تأکید کرد: به مدد الهی همه مردم، دوستان و دشمنان خواهند دید که فردا مردم مسلمان و حتی ملی ایران فردا به میدان می‌آیند و باز از ارزش‌های خودش حمایت می‌کنند و در راهپیمایی روز قدس با حضور بسیار پرشور خود، انزجار از دشمن را به همگان نشان می‌دهد.

معاون اول قوه قضائیه با اشاره به تحمیل جنگ اقتصادی به تمام معنا به ایران، خاطرنشان کرد: همان رئیس جمهور آمریکا که تا ماه‌های گذشته مدام علیه ملت ایران کُرکُری می‌خواند، چگونه در حال حاضر دست به پیغام می‌دهد و از مقامات ژاپنی تقاضای وساطت بین ایران و آمریکا را می‌کند که این موضوع را مدیون جبهه مقاومت و ایستادگی هستیم.

امروزه اسرائیل در برابر غزه  با آن کوچکی فلج شده است

وی، تنها راه شکست دادن آمریکایی‌ها را استقامت و ایستادگی دانست و عنوان کرد: امروزه اسرائیل در برابر غزه  با آن کوچکی فلج شده و از هر زمان دیگری ترسو‌تر و لرزان‌تر شده و موجودیت خودش را در خطر می‌بیند و قطعا حضور مردم در راهپیمایی روز قدس تاثیر و خطر بسیار بیشتری علیه اسرائیل نسبت به سلاح‌های گرم و سرد دارد.

معاون اول قوه قضائیه ادامه داد: از ابتدای انقلاب به وفور دیده شده که همه تلاش کردند؛ اما تمام کارها را خداوند جلو برده و وقتی خدا بخواهد کاری را انجام دهد خیلی آسان این کار را می‌کند و خداوند بیان کرده که مکر خدا بالاترین مکرهاست.

محسنی‌اژه‌ای با تأکید بر اینکه دشمنان سال گذشته به دنبال این بودند تا از خشکسالی‌های به وجود آمده به نفع خود سود ببرند، خاطرنشان کرد: دشمنان در این راستا در این صدد بود تا از گرمای تابستان ایران استفاده کنند و با تحریم‌ها زمینه مشکلات زیادی را در ایران فراهم کنند اما همین بارش‌های اخیر تمام توطئه‌های آن‌ها را نقش برآب کرد.

معاون اول قوه قضائیه در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در هیچ کجای جمهوری اسلامی ایران قابل قبول نیست که کارمندی دچار لغزش شود؛ اما در قوه قضائیه این انتظار بسیار بالاتر است، بیان داشت: درواقع انتظار این است که به گونه‌ای عمل شود که هیچ لکه ولو بسیار کوچکی در این صفحه ایجاد نشود.

وی، جنگ امروز دشمن با ایران را متمرکز بر مسائل اقتصادی دانست و ابراز داشت: مقام معظم رهبری نیز در این راستا در تمام سال‌ها گذشته فرمودند که راه حل حال و آینده ما تقویت بنیان اقتصادی است و آن چیزی که در مقابل دشمن برنده‌تر از توپ، تانک و موشک و غیر است، اقتصاد قوی و پایدار است؛ لذا ضرورت دارد تا دست در دست هم داده و در جهت تقویت تولید کمک کنیم تا این مسئله پشت سر گذاشته شده و از این برهه عبور کنیم.

معاون اول قوه قضائیه در پایان با اشاره ویژگی‌های رئیس کل جدید دادگستری استان یزد، یادآور شد: آقای دهشیری مثل برخی‌ها نیست که بگوید من اختیار بیشتر می‌خواهم و در حال حاضر امکانات ندارم، بلکه ایشان با همه شناختی که نسبت به کمبودها دارد مسئولیت پذیرفته تا با اتکا به خدا و کمک همکاران مسئولیت خود را را با همین امکانات بیش‌ازپیش جلو ببرد.

ارسال نظرات