انتخابات شورایاری در 120 شعبه با 480 صندوق اخذ رای در منطقه 20 برگزار شد
خبرگزاری بسیج: پنجمین دوره انتخابات شورایاری در منطقه 20 تهران با استفاده از سیستم های الکترونیکی در شرایط مطلوب و دقیق برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۹۵۳۱
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۷

دکتر هادی افشار، شهردار منطقه 20 در حاشیه بازدید از شعب اخذ رای شهرری، اظهار داشت: دستگاهایی که امروز در انتخابات شورایاری به خدمت گرفتیم، پیش  از این دو سه نوبت در برخی انتخابات سطح شهرستان به کار گرفته شده و امتحان خودشان را به خوبی پس داده اند و امروز هم هیچ مشکلی در بحث احراز هویت و رای گیری گزارش نشده است.

وی افزود: 120 شعبه اخذ رای و 480 صندوق در منطقه 20 فعال هستند و میزان مشارکت مردم به نسبت دوره قبل مشابه است، هرچند انتخابات فشرده بود و زمان لازم برای انجام تبلیغات و فضای رقابتی در بحث انتخابات وجود نداشت، اما به نسبت بقیه مناطق درصد مشارکت  از دوره قبل بالاتر بوده است.

افشار درپاسخ به این سوال که با توجه به کسب تجربیات استفاده از این دستگاه ها، آیا سیستم رای گیری الکترونیکی آمادگی بکارگیری گسترده در سطح وسیع تر از جمله در انتخابات مجلس را خواهد داشت یا نه، تصریح کرد: در انتخابات مجلس نظر شورای نگهبان صائب است و قطعا با توجه به اهمیت انتخابات مجلس تست های بیشتری باید از دستگاه ها گرفته شود که اگر این اتفاق بیفتد سرعت و دقت در انتخابات بالاتر خواهد رفت.

ارسال نظرات