رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان دشتی : ترویج و آموزش مهارت‌های صنعتی و خدمات و صنایع دستی و گردشگری باعث کاهش بیکاری و افزایش اشتغال در شهرستان می‌شوند.
کد خبر: ۹۱۵۹۵۲۹
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۱

به مناسبت هفته ملی مهارت، نمایشگاه مهارت کار آفرینی در مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان دشتی گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازدشتی ، به مناسبت هفته ملی مهارت، باحضور امام جمعه ، فرمانده ناحیه مقاومت امام رضا(ع) سپاه خورموج ، معاون فرماندار ، بخشدار مرکزی و جمعی ازمسئولین شهرستان دشتی ، نمایشگاه مهارت کار آفرینی در مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان دشتی گشایش یافت.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری دشتی در گشایش این نمایشگاه اظهار داشت: عمده محصولات این نمایشگاه در حوزه طراحی و دوخت، آرایش و پیرایش، صنایع دستی بافت، صنایع چوب و لیزر، نقاشی سیاه قلم، نقطه کوبی، ویترای، کشاورزی و مشاغل خانگی بوده است.

حیدر منصوری افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه ترویج آموزش‌های مهارتی و معرفی بازار کار رشته‌های صنعتی و مهارتی از طریق مراکز دولتی فنی و حرفه‌ای و بخش خصوصی (آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای) است.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان دشتی نیز گفت: ترویج و آموزش مهارت‌های صنعتی و خدمات و صنایع دستی و گردشگری و.. باعث کاهش بیکاری و افزایش اشتغال در شهرستان می‌شوند.

محمد جواد کاشفی افزود: در این نمایشگاه تعدادی از آموزشگاه‌های آزاد و شرکت‌های دارای تفاهم نامه آموزشی با این مرکز شرکت کرده‌اند.

حجت الاسلام عبدالحسین مصلح امام جمعه خورموج نیز از دست اندرکاران برگزاری این نمایشگاه تقدیر کرد و گفت: دوره‌های آموزشی خوبی در این مرکز راه اندازی شده که می‌طلبد جوانان از فرصت در جهت ایجاد فضای کسب و کار استفاده کنند.

 

پایان خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها