امام جمعه شهرستان فردیس:

ایران بر سر سیاست‌های نظام و رهبری مذاکره نمی‌کند

امام جمعه شهرستان فردیس گفت: ملت ایران بر سر سیاست‌های نظام و رهبری مذاکره نمی‌کنند.
کد خبر: ۹۱۵۹۵۰۹
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ایمانی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان فردیس، با اشاره به چهلمین سالگرد اقامه نماز جمعه در کشور، اظهار کرد: همدلی، نیکی به دیگران و غیره از مواردی است که در نماز جمعه برای مردم رخ می‌دهد.

ایران بر سر سیاست‌های نظام و رهبری مذاکره نمی‌کند

وی در ادامه با بیان اینکه دوست و دشمن قبول دارند که نماز جمعه برکات زیادی برای انقلاب داشته است، عنوان کرد: این تریبون، تریبون ولایت و رهبری است. خطبه‌های نماز جمعه تبیین کننده چارچوب‌ها بوده است و بر اساس سیاست گذاری‌های رهبری دنبال می‌شود.

امام جمعه فردیس با اشاره به اینکه در نماز جمعه مواضع رهبری دنبال و اعلام می‌شود، به انتصابات اخیر کشور اشاره کرد و گفت: رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور و رئیس قوه قضائیه از جمله این انتصابات است که می‌دانیم پس از آن اقدامات مثبت و با برنامه‌ای در کشور قابل انجام می‌شود؛ رئیس قوه قضائیه کشور قوانین بسیار مثبتی که تا کنون اجرا نشده است را اجرایی می‌کند.

ایمانی با اشاره به اینکه باید با رشوه خواری و فساد مبارزه شود، گفت: وقتی مسئولان وارد جامعه می‌شوند و مشکلات مردم را می‌بینند می‌توانند نسبت به رفع آنها اقدام کنند، رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که با اصلاح قوه قضائیه، کشور اصلاح می‌شود.

امام جمعه فردیس در بخش دیگری با اشاره به جریانات سیاسی منطقه، بیان کرد: حمله آمریکا به حشدالشعبی یکی از این اتفاقات بود؛ آغاز موج جدید آل سعود به یمن نیز یکی دیگر از این اتفاقات است.

ایمانی با اشاره به اینکه ملت ایران با تشکیل جبهه علیه دشمنان توانسته اند دشمنان را خسته کنند، گفت: مقاومت وعده خداست و این مهم در کشور جمهوری اسلامی محقق شده است.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه اگر چهل سال پیش می‌گفتند در ایران حکومت دینی تشکیل می‌شود کسی باور نمی‌کرد، افزود: اکنون نیز اگر بگویند آل سعود نفس‌های آخرش را می‌کشد نیز کسی باور نمی‌کند.

امام جمعه فردیس با بیان اینکه فلسطینی‌ها به موشک‌های نقطه زن مجهز هستند، افزود: آمریکایی‌ها می‌گفتند که فلسطینی‌ها باید کشور خود را رها کنند و با پول معاوضه کنند.

ایمانی با اشاره به اینکه دشمنان فکر می‌کردند که با فشار به ایران ملت جمهوری اسلامی عقب نشینی می‌کنند، بیان کرد: اما ایران پر قدرت در مقابل دشمنان ایستادگی کرد و اکنون غربی‌ها جرأت مقابله با این ملت سلحشور را ندارند.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای از مسئولان به غربی‌ها می‌گویند که حاضریم با آمریکا مذاکره کنیم، تصریح کرد: همه دستاندرکاران کشور باید بدانند که ملت ایران بر سر سیاست‌های نظام و رهبری مذاکره نمی‌کنند و فرمان مذاکره و یا جنگ را شخص رهبر معظم انقلاب اسلامی صادر می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها