خبرهای داغ:
امام جمعه ارومیه:

آحاد مردم در انتخابات پیشرو آگاهانه شرکت کنند

امام جمعه ارومیه گفت: آحاد مردم در انتخابات پیشرو آگاهانه شرکت کنند.
کد خبر: ۹۱۵۹۵۰۷
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه های این هفته نمازجمعه ارومیه، اظهار کرد: ایران اسلامی با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری به بالاترین درجه اقتدار رسیده است، بنابراین باید با برگزاری انتخابات باشکوه و آگاهانه به اقتدار کشورمان بیافزاییم.

وی اضافه کرد: توقیف قانونی کشتی انگلیسی، انهدام هواپیمای جاسوسی آمریکایی ها و دستگیری ۱۷ جاسوس زبده سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) از جمله نشانه‌های این اقتدار وصف نشدنی است.

وی بیان کرد: ایران اسلامی در مقابل توقیف کشتی ایرانی، به صورت قانونی کشتی انگلیسی را توقیف کرد که این امر نشان دهنده قدرت نیروهای نظامی ایران است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: دستگیری ۱۷ جاسوس آمریکایی توسط وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران نیز از جمله مهمترین نشانه های اقتدار ایران است که اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) را می رساند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با گرامیداشت چهلمین سالگرد نخستین نمازجمعه اقامه شده در ایران گفت: طبق فرمایش قرآن کریم، حضور در نمازجمعه وظیفه هر مسلمانی است و باید مردم و مسوولان در این خصوص اهتمام بسیار بیشتری داشته باشند.

وی انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: در کنار مشارکت پرشور، انتخاب آگاهانه نیز باید در دستور کار همه رای دهندگان قرار گیرد.

حضور پرشور مردم ارومیه در نمازجمعه این هفته ارومیه بسیار قابل توجه بود و هزاران نفر با وجود گرمای هوا در این آیین عبادی سیاسی حاضر شدند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار