خبرهای داغ:
سپاه پاسداران 35 مدرسه را در شهرستان مسجدسلیمان بازسازی می می کند.
کد خبر: ۹۱۵۹۴۹۸
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج  خوزستان ، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در نشست شورای اداری مسجدسلیمان در ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان با اعلام این خبر افزود : این مدارس به صورت استاندارد مرمت و بازسازی شده و تقدیم دانش آموزان می شود.

سردارسرلشکر پاسدار حسین سلامی ادامه داد: با مشارکت سپاه مراحل آواربرداری منازل انجام و بخشی از واحدهای مسکونی خسارت دیده بر اثر زلزله زده هم تعمیر و بازسازی می شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد : ما به مسجدسلیمان آمدیم تا به دوستان خود در مناطق زلزله زده کمک و یاری برسانیم و این کمک ها به صورت عملیاتی و جهادی انجام می شود.

سردار سرلشکر پاسدار سلامی اظهارداشت : زمین لرزه مسجدسلیمان مسئولان را تکان داد تا توجه آنها به کمبود ها و مشکلات این شهرستان بیشتر شود.

وی ادامه داد : مسئولان باید هرچه بیشتر و بهتر به شهرستان مسجدسلیمان رسیدگی کنند تا مشکلات مردم عزیز حل شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین از اجرای برنامه های متنوع سپاه در خصوص اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و افزایش توان اقتصاد خانواده ها خبر داد.

در زمین لرزه 17 تیرماه شهرستان مسجدسلیمان به بزرگی پنج و هفت دهم در مقیاس امواج درونی زمین به چندین واحد مسکونی ، آموزشی ، اداری و زیر ساخت های این شهرستان خسارت وارد شد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه چهارشنبه وارد خوزستان شد و ضمن بازدید از مناطق سیل زده استان و روند بازسازی منازل مسکونی سیل زدگان از برخی طرح های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در استان دیدن کرد.

همچنین در سفر و بازدید دیروز سرپرست وزارت آموزش و پرورش به مسجدسلیمان ساخت چند طرح واحد آموزشی در این شهرستان آغاز و نشست شورای آموزش و پرورش استان برگزار و روند بازسازی مدارس خسارت دیده از زمین لرزه 17 تیرماه مورد بررسی قرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها