خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت : خوزستان شریان حیاتی کشور است.
کد خبر: ۹۱۵۹۴۹۷
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۷

به گزارش بسیج مرکز خوزستان ، حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد در دیدار با فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این مطلب افزود : اهواز به عنوان مرکز استان مناطق محرومی وجود دارد که انسان با مشاهده آنها تعجب می‌کند، و بیش از 300 نفطه در سطح اهواز دچار تلاقی آب و فاضلاب است.

وی با اشاره به اینکه بنا داریم با برنامه‌ریزی بسته محرومیت‌زدایی برای استان خوزستان تشکیل دهیم ، ادامه داد : طرحی را در منطقه محرومی از اهواز ‌به عنوان پایلوت اجرایی می‌کنیم که در آن تمامی امکانات و تجهیزات متمرکز و فعالیت خواهند کرد و در ادامه در قالب الگو در سراسر استان خوزستان اجرایی می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان اظهارداشت : متمرکز خیران ، نیروهای مردمی و اعتبارات را در کنار دولت قرار داد و به کمک سیل‌زدگان خوزستان باید بیایم و بانک اطلاعاتی قوی در قالب آمایش سرزمینی باید ایجاد تا بتوان در کنار یکدیگر مشکلات را حل کرد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد ادامه داد: از سپاه پاسداران تقاضای توجه ویژه و بیشتر به استان خوزستان را داریم و باید از جزیزه‌ای کار کردن خودداری و تحت عنوان قرارگاه و مدیریت واحد فعالیت‌ها صورت گیرد.

وی گفت : کارهای خوبی در استان صورت گرفته که از جمله آن طرح 550 هزار هکتاری رهبرمعظم انقلاب است که نیمی از آن به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها