دوره آموزش خبرنگاری و خبرنویسی در شهرستان دشتی برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی: تولید محتوا و آموزش اصول خبرنگاری برای بسیاری از مردم بویژه علاقه مندان به کار و فعالیت در این حوزه‌ها بسیار اهمیت دارد.
کد خبر: ۹۱۵۹۴۸۲
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۶

 به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از شهرستان دشتی،کارگاه آموزش خبرنگاری وخبرنویسی باتدریس دکتر رضامعتمد درسالن جلسات فرمانداری خورموج برگزارشد.

حمید زارعی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی در حاشیه کارگاه آموزش خبرنگاری و خبرنویسی اظهار داشت: بدون شک یکی از عومل پیشرفت و توسعه یافتگی هر منطقه‌ای به حضور موثر و فعالیت‌های خبرنگاران آن بستگی دارد و جامعه بدون خبرنگار اجتماع بدون روح و کالبدی است که نشاط و پویایی ندارد.

دوره آموزش خبرنگاری و خبرنویسی در شهرستان دشتی برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی با توجه به اهمیت برگزاری این دوره افزود: در شرایطی که سواد رسانه‌ای بیش از هر زمانی اهمیت یافته و با رشد و گسترش شبکه‌های اجتماعی جامعه به سوی شهروند خبرنگار پیش می‌رود، تولید محتوا و آموزش اصول خبرنگاری برای بسیاری از مردم بویژه علاقه مندان به کار و فعالیت در این حوزه‌ها بسیار اهمیت دارد.

وی ادامه داد: این دوره براساس تفاهم نامه مشترک با خانه مطبوعات و سازمان فنی وحرفه‌ای و با مشارکت ادارات مختلف شهرستان برگزار شده و رضا معتمد از روزنامه نگاران باسابقه استان مدرس کارگاه بوده‌اند.

زارعی تصریح کرد: شرکت کنندگان در کارگاه از خانه مطبوعات استان بوشهر و سازمان فنی وحرفه‌ای گواهی نامه حضور در کارگاه را دریافت می‌کنند و هم چنین مقرر شد مسابقه خبرنویسی و گزارش نویسی از کارگاه بین شرکت کنندگان برگزار و در هر بخش به سه نفر از برگزیدگان جوایزی اهدا شود.

دوره آموزش خبرنگاری و خبرنویسی در شهرستان دشتی برگزار شد.

پایان خبر/

ارسال نظرات