دوره آموزش مقدماتی خبرنگاری در صومعه‌سرا برگزار شد+ تصاویر

دوره آموزش مقدماتی خبرنگاری با حضور ۳۰ فراگیر در صومعه‌سرا برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۹۳۷۸
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، دوره آموزش مقدماتی خبرنگاری با حضور ۳۰ فراگیر در صو‌معه‌سرا برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا در این برنامه صداقت را اصلی‌ترین لازمه فعالیت در عرصه رسانه دانست و تصریح کرد: انتشار دقیق اخبار و رویداد‌ها سبب خنثی شدن عملیات روانی دشمن می‌شود.

سید حسن حسینی رسانه را ابزاری مناسب برای انتقال صحیح مفاهیم انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی اصلی‌ترین وظیفه اصحاب رسانه است.

مدیر خبرگزاری بسیج استان گیلان نیز در این برنامه با بیان اینکه امروز دشمن تمام تلاش خود را برای بروز ناامیدی در جامعه ایرانی به کار گرفته است گفت: عدم توانایی دشمن برای تقابل نظامی با جمهوری اسلامی سبب شده است تا با استفاده از ابزار رسانه به دنبال ایجاد جنگ نرم علیه ملت ایران باشد.

علی دارا شجاعت، صداقت و صراحت در کلام را اصلی‌ترین شاخصه اصحاب رسانه دانست و خاطرنشان کرد: پیگیری مطالبات مردمی جزء وظایف اصلی خبرنگاران است.

وی با اعلام اینکه دوره‌های آموزش خبرنگاری در سطوح مقدماتی و پیشرفته در مرکز و شهرستان‌های استان گیلان برگزار می‌شود افزود: تبیین خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوزه‌های پیشرفت، آبادانی و محرومیت‌زدایی یکی از رسالت‌های خبرگزاری بسیج است.

حسن‌پور نماینده خبرگزاری بسیج گیلان در شهرستان صومعه‌سرا نیز در مراسم ضمن ارائه توضیحاتی پیرامون فضای رسانه‌ای این شهرستان عنوان داشت: خبرنگاران باید برای احقاق حقوق مردم تلاش کنند.

به گزارش بسیج، در انتهای این برنامه کارگاه آموزش مقدماتی خبرنگاری برای ۳۰ نفر از فراگیران و علاقه‌مندان حوزه رسانه برگزار شد.
 
تجلیل از دو تن از خبرنگاران خبرگزاری بسیج در شهرستان صومعه‌سرا بخش دیگری از برنامه‌های مراسم بود.
 


انتهای پیام/
ارسال نظرات