تیم دارت استان قم موفق شد مقام قهرمانی رده سنی بزرگسالان در چهارمین جشنواره شمیم خانوده به میزبانی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام چهارمحال و بختیاری را از آن خود کند.
کد خبر: ۹۱۵۹۳۷۶
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری،خانم کیانپور، در گفتگو با خبرنگار ما، در حاشیه برگزاری مسابقات دارت جشنواره کشوری شمیم خانواده ویژه همسران و دختران کارکنان سپاه در شهرکرد، گفت: سطح مسابقات و بازی ورزشکاران در سال جاری نسبت به سال های گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است.

وی افزود: این مسابقات به صورت استاندارد کشوری برگزار می شود و ۴۸ تیم با هم به رقابت پرداخته اند، که رده سنی بزرگسالان دیروز مورخ ۲ مرداد ماه برپا شد و رده نوجوانان هم اکنون در حال برگزاری است.

کیانپور با اشاره به نتایج مسابقات دارت کشوری بیان کرد: تاکنون تیم قم رتبه اول، تیم اصفهان رتبه دوم و تیم همدان رتبه سوم را در رده بزرگسالان کسب نموده و نتایج مسابقات رده نوجوانان هنوز مشخص نشده است.

وی خاطرنشان کرد: سطح میزبانی، اخلاق و برخورد کادر سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) چهارمحال و بختیاری، نحوه پذیرایی، محل اسکان و رسیدگی به مهمانان بسیار عالی بوده است.

مربی مسابقات دارت تیم اعزامی از استان خوزستان، تصریح کرد: در تمام دوره های جشنواره یک سری ایرادات وجود داشته که در این دوره نیز به صورت جزئی شاهد آن بودیم و ان شاءالله در سال های بعد برطرف خواهند شد.

ارسال نظرات