خبرهای داغ:
معاون آموزشی حوزه علمیه خواهران استان

اعلام شرایط تحصیل در حوزه های علمیه خواهران/ 35 مبلغ در تمام مقاطع تحصیلی مدارس استان فعالیت می کنند

آشوری گفت: نظام ما نظام واحدی است و در مجموع در سطح دو 190 واحد باید گذرانده شود و از بیست و سوم مرداد تا بیست و یک مرداد ماه سالجاری ثبت نام ادامه دارد.
کد خبر: ۹۱۵۹۳۷۰
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، فاطمه آشوری معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان در نشست خبری که صبح امروز در سالن جلسات حوزه علمیه خواهران برگزار شد بیان کرد: شیوه تحصیل تمام وقت مربوط به کسانی است که مدرک دیپلم دارند و در بازه زمانی دو تا پنج ساله، مدرک کارشناسی دریافت می کنند و مدرک رسمی کشور است.
وی گفت: شیوه تحصیل پاره وقت که شرایط سنی ندارد و با مدرک حداقل دیپلم می توانند فرآیند تحصیل را ادامه می دهند و طی آیتم های خاص، برای مقطع سطح دو معرفی می شوند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان اظهار کرد: در شیوه تحصیل نیمه حضوری که پس از گذراندن 76 واحد، به طور مجازی و آنلاین می توانند کلاس ها را ادامه دهند.

وی گفت: نظام ما نظام واحدی است و در مجموع در سطح دو 190 واحد باید گذرانده شود و از بیست و سوم مرداد تا بیست و یک مرداد ماه سالجاری ثبت نام ادامه دارد.

آشوری اضافه کرد: ثبت نام از طریق سایت یا به طور حضوری انجام می شود و در نهایت روز پنجشنبه هفت شهریور ماه، آزمون برگزار می شود و سپس پذیرفته شدگان مورد مصاحبه قرار می گیرند.

وی گفت: از مجموع 5 مدرسه، 2 مدرسه، ظرفیت خوابگاهی دارند که در تاکستان و بویین زهرا قرار دارند.

در ادامه اکرم نظری معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران با اشاره به طرح امین اظهار کرد: طرحی مشترک بین آموزش و پرورش بوده که در دو حوزه برادران و خواهران اجرا می شود.

وی گفت: مبلغان تمام وقت در مدارس حضور دارند و بعنوان معین مربیان پرورشی بوده و در مدارس بحث اعتمادسازی بین دانش آموز و مسایل دینی را به عهده دارند که در قالب حضور در جشن، صبحگاه، اقامه نماز و غیره فعالیت می کنند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان اضافه کرد: 35 مبلغ در استان حضور دارند که در مدارس در تمام مقاطع فعال می باشند.

نظری گفت: 270 نفر مبلغ متخصص وجود دارد اما باید آموزش و پرورش برای پذیرش و استفاده از ظرفیت این تعداد، درخواست داشته باشد تا این تعداد نیرو وارد کار شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها