حضور جهادگران جامعه پزشکی در مناطق کم برخوردار

کار جهادی از نوع خدمات درمانی

در راستای اعتلای بسیج و طرح شهید دکتر رهنمون پزشکان بسیجی استان بوشهر با حضور در مناطق کم برخوردار به افراد نیازمند خدمات درمانی تخصصی ارائه کردند.
کد خبر: ۹۱۵۹۳۶۰
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷
کار جهادی از نوع خدمات درمانی
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، به همت بسیج جامعه پزشکی سپاه امام صادق (ع) با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر جهادگران سلامت با حضور تیم پزشکی متخصص در روستای چاهکوتاه از توابع شهرستان بوشهر به افراد نیازمند این روستا خدمت رسانی کردند. افرادی که نیازمند به مراقبت‌های بیشتر درمانی دارند از طریق متخصصین به بیمارستان‌ها و مراکز تخصصی و فوق تخصصی استان ارجاع داده می‌شوند.

۶ متخصص در رشته‌های جراحی، ارتوپد، متخصص داخلی و فوق تخصص ریه، تغذیه، عمومی و اطفال در طرح شهید دکتر رهنمون شرکت کردند و از صبح تا پایان وقت اداری، رایگان به ویزیت بیماران پرداختند. توزیع انواع دارو‌ها به افراد نیازمند هم رایگان صورت گرفت.

شایان ذکر است پنجشنبه دهم مرداد ماه تیم جهادگران جامعه پزشکی استان در اردوی یک روزه به روستای چهار برج شهرستان دشتستان خواهند رفت و همچنین از ۸ الی ۱۸ شهریور ماه در روستای گلدشت شهرستان دشتستان به صورت رایگان آماده ویزیت بیماران نیازمند هستند.
 
 
پایان خبر/
ارسال نظرات