ناظر مسابقات دارت جشنواره شمیم خانواده:

سطح میزبانی چهارمحال و بختیاری بسیار خوب بود

ناظر مسابقات دارت در جشنواره کشوری شمیم خانواده گفت: سطح میزبانی بسیار خوب بود و ما شاهد تلاش شبانه روزی کارکنان سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری بودیم.
کد خبر: ۹۱۵۹۳۴۶
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ زهرا راحمی در مسابقات دارت جشنواره کشوری شمیم خانواده ویژه همسران و دختران کارکنان سپاه، با اشاره به برگزاری چهارمین دوره جشنواره شمیم خانواده اظهار داشت: مسابقات در سطح بسیار عالی و حرفه ای برگزار می شود و بازیکنان آمادگی لازم را دارند.

وی افزود: ۴۸ تیم شرکت کننده در مسابقات دارت حضور دارند، که ۹۲ نفر بالای ۲۰ سال و ۷۸ نفر زیر ۲۰ سال هستند.

ناظر مسابقات کشوری دارت در جشنواره شمیم خانواده بیان کرد: مسابقات دارت رده بزرگسالان بالای ۲۰ سال در تاریخ ۲ مرداد ماه برگزار شد و امروز مورخ سوم مرداد ماه در حال برگزاری مسابقات جوانان و نوجوانان زیر ۲۰ سال هستیم.

زهرا راحمی با اشاره به حمایت سپاه از فعالیت ورزشی خانواده های کارکنان، خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا کنون در تمام زمینه ها برتری خود را ثابت کرده و همه جا پیروز و موفق بوده است.

ناظر مسابقات کشوری دارت در جشنواره شمیم خانواده با بیان اینکه سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام ) چهارمحال و بختیاری میزبان این جشنواره بزرگ هستند، خاطرنشان کرد: از سپاه این استان بابت زحمات فراوانی که در برگزاری این جشنواره متحمل شدند، تشکر ویژه داریم.

وی، افزود: سطح میزبانی بسیار خوب بود و ما شاهد تلاش شبانه روزی کارکنان سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام ) چهارمحال و بختیاری بودیم.

راحمی تصریح کرد: سپاه این استان با کمترین امکانات، بهترین فضا از جمله سالن دارت، تخته های دارت و امکانات سرمایشی را برای مسابقات فراهم کردند.

وی ادامه داد: از سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام ) چهارمحال و بختیاری، کادر اجرایی، ناظرین و داوران مسابقات وهمچنین صدا و سیما و خبرگزاری ها در جهت انعکاس خبر تشکر ویژه ای داریم.

ارسال نظرات