خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ماکو:

رسانه‌ها اتحاد حاکم بر جامعه را تقویت کنند

فرمانده سپاه ماکو گفت: رسانه‌های جمعی اتحاد حاکم بر جامعه را باید تقویت کنند.
کد خبر: ۹۱۵۹۳۲۹
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از ماکو، سیدمهدی غفاری در نشست هم اندیشی با خبرنگاران شهرستان با بیان اینکه اتحاد و انسجام رسانه های داخلی، مهم ترین عامل در راستای مقابله با رسانه های غربی است، اظهار کرد: رسانه ‌ها در نگرش و سبک زندگی افراد تاثیر زیادی دارند و هم اینکه از قابلیتی برخوردار هستند که اتحاد حاکم بر جامعه را حفظ کنند.

وی با اشاره به بهره برداری دشمنان و کشورهای سلطه گر از ابزار رسانه، ادامه داد: امروز شاهد آن هستم که امپراطوری رسانه در دست صهیونیست ها است و از این ابزار قدرت در راستای سلطه گری استفاده می کنند.

غفاری با بیان اینکه آمریکا با ساخت فیلم های هالیوودی و اسطوره سازی شخصیت ها قصد نشان دادن قدرت خیالی خود را دارد، تصریح کرد: آمریکا با ساخت فیلم هالیوودی، اسطوره و قهرمان قرار دادن یک فرد که به تنهایی در مقابل یک لشکر می ایستد، قصد بزرگ و پیشرفته نشان دادن خود را دارد و از این طریق می خواهد قدرت خود را به دنیا تحمیل کند.

فرمانده سپاه ماکو با بیان اینکه امروز باید سواد رسانه در بین مردم بالا باشد، یادآور شد: در حال حاضر مردم به این درجه از درک رسیده اند که جمهوری اسلامی بیشترین تاثیرگذاری را در فضای بین المللی دارد، چراکه امروز وقتی یک موضوع امنیتی به وجود می آید، همه منتظر آن هستند که عکس العمل ایران را ببینند.

انتهای پیام

 

ارسال نظرات