جانشین فرمانده کل سپاه در گفتگوی اختصاصی با بسیج، از آمادگی سپاه و بسیج برای پاسداری از انقلاب اسلامی در همه ابعاد خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۹۲۸۱
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار علی فدوی که برای شرکت در آئین افتتاحیه چهارمین جشنواره فرهنگی، ورزشی شمیم خانواده به شهرکرد سفر کرده بود، در گفتگوی اختصاصی با بسیج، درباره موضوع عفاف و حجاب و مقابله با ناهنجاری های جامعه، از همراهی سپاه و بسیج با نیروی انتظامی خبر داد.

سردار فدوی با تأکید بر اینکه، پاسداری از انقلاب اسلامی محدود به جغرافیا و موضوع نیست،  گفت: پاسداری از انقلاب اسلامی نه جغرافیا دارد و نه موضوع؛ سپاه و بسیج هر جایی که معنی و مفهوم داشته باشد پاسداری از انقلاب اسلامی پای کار هستند، همین طور که تا الان بوده اند.

وی تصریح کرد: به کمک زنان و دختران عفیف جامعه، مسائل مربوط به عفاف و حجاب نیز حل می شود و ان شاءالله روزی می رسد که دیگر از این موارد ناهنجاری در جامعه نداشته باشیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پیرامون سرنوشت کشتی توقیف شده انگلیس در تنگه هرمز نیز گفت: نیروهای سپاه به وظیفه قانونی خود عمل کردند و تکلیف کشتی انگلیسی را مراجع قضایی مشخص می کنند.

وی، با اشاره به آمادگی نیروهای مسلح برای دفاع پاسداری از انقلاب اسلامی و مرزهای کشور، تصریح کرد:  همواره پیروز منطقه بوده ایم و به وظیفه خویش عمل می کنیم.

این جشنواره با شرکت بیش از 2هزار نفر  از همسران و دختران کارکنان سپاه برگزار شده است.

ارسال نظرات