فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد:

طرح هر مسجد، ساخت یک خانه جهت سیل زدگان کشور در بهاباد آغاز شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیح سپاه بهاباد از اجرای طرح هرمسجد مسئولیت ساخت یک خانه برای سیل زدگان در بهاباد آعاز شد خبر داد و گفت : طرح جهاد همبستگی ملی با هدف كمك به هموطنان سیل زده كشور با استفاده از ظرفیت های عمومی و مردمی از امروز در بهاباد آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۵۹۲۷۶
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
به گزارش  خبرنگار  خبرگزاری بسیج از بهاباد ، سرهنگ پاسدار سعید دهقان ده جمالی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد در این نشست اظهارداشت : در این طرح، هر مسجد مسئولیت ساخت یك خانه برای سیل زدگان را بر عهده می گیرد و هر كاسب نیز یك كالای اساسی مورد نیاز افراد آسیب دیده از سیل را تامین خواهد كرد.
وی تصریح کرد: محور این طرح، در شهرستان مساجد با رویکرد جمع‌آوری کمک‌های مردمی و خیران برای بازسازی یا نوسازی منزل مسکونی آسیب‌دیده است.
فرمانده ناحیه مقا ومت بسیج بهاباد در مورد اجرا و اهمیت طرح «جهاد همبستگی ملی» در بازسازی مناطق سیل‌زده گفت: «سازمان بسیج مستضعفین اجرای طرحی با نام «جهاد همبستگی ملی» را برای کمک به سیل‌زدگان در سراسر کشور آغاز کرده و مردم بدون شک استقبال شایسته‌ای از این طرح خواهند داشت، اما بسیجیان و پاسداران این شهرستان با مردم سیل‌زده در برخی استان‌ها همگام شدند و به یاری آن‌ها شتافتند و قطعاً در اجرای طرح «جهاد همبستگی ملی» نیز پیشتاز میدان خواهند بود.
دهقان با تاکید بر توجه روسای هیاتهای مساجد شهرستان برکمک رسانی در این طرح گفت : درشهرستان بهاباد سه پایگاه مقاومت در سه مسجد به عنوان پایلوت اعزام کمکها و متخصصان ساخت و ساط منازل مسکونی به این مناطق شدند و دیگر مساجد نیز قرارشد کمکهای خودرا جهت ساخت وساز منازل مسکونی دراین مناطق به این پایگاهها تحویل نمایند .
وی بابیان این طرح دو ویژگی مهم دارد یکی مردمی بودن ودیگری مسجد محوری است افزود : جهاد همبستگی ملی» برای سیل‌زدگان طرحی جهادی با تفکر بسیجی است که تمام کشور را به تکاپو واداشته است.
در پایان این نشست نظرات و پیشنهادات خود را مبنی بر بهتر اجراشدن این طرح توسط مساجد در مناطق سیل زده کشور اعلام کردند وافزودند اولویت ما در اجرای این طرح استا خوزستان است .
گفتنی است سال گذشته توسط ناحیه مقاومت بسیج بهاباد مبلغ 800 میلیون ریال جهت سیل زدگان جمع آوری شدکه با دودستگاه کامیون به مناطق سیل زده کشورارسال گردید .

انتهای پیام /د
ارسال نظرات
آخرین اخبار