همزمان با اختتامیه نشست طلایه داران امر به معروف و نهی ازمنکر در شهرکرد، از سند انتظار و چشم انداز ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان رونمایی و تلفن گویای ستاد راه اندازی شد.
کد خبر: ۹۱۵۹۲۷۳
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان چهارمحال و بختیاری در این مراسم به اقدامات ارزشمند انجام شده در ستاد اشاره کرد و گفت: تاکنون 3هزار و 470 نفر در قالب گروه های 10 نفره طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر استان چهارمحال و بختیاری سازمان دهی شده اند.

سردار علی محمد اکبری، افزود: شوراهای امر به معروف و نهی از منکر ادارات در سطح استان با همکاری دستگاه های مختلف تشکیل شده که در این زمینه یکی از بهترین استان ها هستیم.

وی ادامه داد: صدور احکام شوارهای امر به معروف و نهی از منکر، توصیه ائمه جماعات استان توسط نماینده محترم ولی فقیه در استان برای تبیین این فریضه مه در سخنرانی ها و خطبه های نمازهای جمعه، حضور تأثیرگذار در فضای مجازی با راه اندازی پویش " بگوئیم و برویم"، راه اندازی رشته امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه علمی کاربردی استان برای اولین بار، از اقدامات انجام شده در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان چهارمحال و بختیاری است.

سردار اکبری گفت: نشست های تخصصی طلایه داران امر به معروف و نهی ازمنکر نیز با حضور اساتید مجرب و سخنرانان کشوری مدعو طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی به مدت 2 روز در سالن بلاغ سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار شده است که در این کارگاه نیز 120 نفر از طلایه داران حضور داشتند

وی، برگزاری همایش بزرگ عفاف و حجاب در مرکز استان چهارمحال و بختیاری و شهرستان های تابعه را از دیگر اقدامات بسیار خوب و تأثیرگذار دانست و افزود: گشت های امر به معروف و نهی از منکر نیز فعال می باشند.

سردار اکبری ، خاطرنشان کرد: امروز رسماً تلفن گویای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان راه اندازی می شود و با شماره 3199به صورت شبانه روزی ، گزارشات، پیشنهادات، انتقادات و ارائه راه حل های مردمی را دریافت می کند.

گفتنی است: آیت الله کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران، نیز درا ین مراسم به تشریح جایگاه امر به معروف و نهی از منکر با توجه به آیات شریفه قرآن کریم و روایات معصومین علیهم السلام پرداخت.

وی،  مصداق بارز معروف را کمک به مردم دانست و با بیان اینکه؛ آمران به معروف وناهیان از منکر از بهترین حامیان مردم هستند، افزود: کسانی در جبهه نصرت خدا قرار می گیرند که وقتی حکومت تشکیل می دهند در مرحله اول به فکر ارتباط با خداوند متعال هستند و در مرحله بعد، ارتباط با خلق خدا را دستور کار خود قرار می دهند.

رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، بی تفاوتی به گناهان در جامعه را خطرناک تر از غده سرطانی دانست و با اشاره به اهمیت بومی سازی فضای مجازی، تأکید کرد: مسؤولانی که در این زمینه کوتاهی کرده اند باید پاسخگو باشند.

به گزارش بسیج؛ رونمایی از سند انتظار و چشم انداز ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان چهارمحال و بختیاری با نگاه به بیانیه گام دوم انقلاب پایان بخش این مراسم بود.

ارسال نظرات