فرمانده پایگاه حضرت رقیه (س) سپاه ناحیه امام حسین (ع) در گفتگو با «بسیج»؛
فرمانده پایگاه حضرت رقیه (س) گفت: تفکر بسیجی در دفاع مقدس موجب پیروزی ایران شد به همین دلیل دشمن از تفکر بسیجی مردم ایران سخت عصبانی است.
کد خبر: ۹۱۵۹۲۷۰
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، فرمانده پایگاه حضرت رقیه (س) بیلقان ، سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج در گفتگو با بسیج اظهار داشت :  بسیج مدرسه عشق و مکتب عاشورایی اباعبدالله الحسین(ع) است و بسیجیان باید شناخت خوبی از این فرهنگ والا داشته باشند چون تنها زمانی‌که فرهنگ بسیجی را به درستی درک کنیم می‌توانیم با افتخار در مورد آن صحبت کنیم.

دشمن از تفکر بسیجی مردم ایران سخت عصبانی است

وی گفت : نقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگی است و بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی و نظام سیاسی بر آمده از انقلاب است بنابراین جمهوری اسلامی ایران موهبت الهی است و خدای متعال جمهوری اسلامی را به ملت ایران ارزانی داشته است.

فرمانده پایگاهِ حضرت رقیه سلام الله علیها بیلقان با اشاره به نمونه شدنِ پایگاهش در جشنواره مالک اشتر افزود : وجودِ اندیشه درستِ بسیجی و عمل انقلابی باعث میشود کارها شکوفا شود. دشمن از همین تفکرِ بسیجیِ ما سخت عصبانی ست ان شاءالله بااین تفکر از گردنه های سخت و تحریم عبور خواهیم کرد.

وی با اشاره به فعالیت های پایگاه حضرت رقیه (س) اظهار داشت : با سه شنبه های مهدوی و تربیتِ نسلِ مهدی یاور و برجسته کردن ارزش های معنوی از قبیل ایثار، اخلاص، توکل، خیر خواهی، کمک به نیازمند و توجه به نیرویِ انسانی مستعد و کارآمد اشتغال زایی و کارآفرینی کرده ایم که از اهم منویات آقا در بیانیه گام دوم انقلاب است.

وی تصریح کرد : برایِ ترویج سبک زندگی اسلامی و مقابله با سبک زندگی غربی که در راستایِ بیانیه گام دوم انقلاب است و زیانهای بی جبرانِ اخلاقی ، اقتصادی و دینی و سیاسی به کشور و ملت ما زده بسیجی وار پا به میدانِ نبردِ جنگ نرم خواهیم گذاشت.

فرمانده پایگاه حضرت رقیه (س) بیلقان ، سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج گفت : با تفکرِ بسیجی و عملِ انقلابی محله مهربانیِ ناحیه امام حسین علیه السلام را به مدینه فاضله و قیام حضرت مهدی _عج_ آن مصلح جهانی گره خواهیم زد.

وی در پایان خاطر نشان کرد : هراس دشمن از حضور بسیج در کشور افتخار بزرگی است چون  دشمن این فرهنگ را مانعی در راه رسیدن به اهداف شوم خود میبیند همچنین آمریکا می‌داند تا زمانی که بسیج در ایران اسلامی نفس می‌کشد جایی برای آن‌ها در این کشور نیست.

 

 

خبرنگار بسیجی : رحمت نژاد

ارسال نظرات
پر بیننده ها