خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه طبس با اشاره به اینکه اردوهای طرح هجرت دانش آموزی شهرستان طبس از ابتدای مرداد ماه ۹۸ شروع شده است ، گفت: در این اردوها که تا پایان شهریور ماه ادامه دارد مرمت و بهسازی ۲۰ مدرسه انجام می شود.
کد خبر: ۹۱۵۹۲۵۰
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ، رمضانعلی فرحبخش ثانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس با بیان اینکه اردوهای طرح هجرت دانش آموزی فرصت خوبی برای دانش آموزان است تا در فصل تابستان علاوه پر کردن اوقات فراغت ، مهارت آموزی را در برنامه قرار دهند، گفت: مهمترین هدف از حضور در این اردوها خودسازی و آشنا شدن با کار و تلاش است.
 
وی با بیان اینکه طرح هجرت دانش آموزی شهرستان طبس از ابتدای مرداد ماه ۹۸ شروع شده است و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد عنوان کرد: در این طرح 50گروه 15 نفره،  ۲۰ مدرسه این شهرستان را مرمت و بهسازی خواهند کرد.
 
 وی با بیان اینکه فعالیت اردوهای جهادی در سه بخش مرمت ، بهسازی مدارس و غنی سازی اوقات فراغت مدنظر است، افزود: در بخش مرمت و بهسازی فعالیت هایی از قبیل دیوار نویسی ، رنگ آمیزی ، حرص درختان ،کاشی کاری، گچ کاری ،  نقاشی و... توسط دانش آموزان انجام خواهد شد.
 
 فرمانده سپاه ناحیه طبس اظهار داشت: در بخش غنی سازی اوقات فراغت توسط گروه های  طرح هجرت به امورات فرهنگی و آموزشی، تشکیل حلقه های صالحین، برگزاری نماز جماعت، نشست های روشنگری و برگزاری مسابقات ورزشی پرداخته می شود.
 
 همچنین وی با اشاره به فعالیت ۸۰۰ نفر در اردوهای جهادی طرح هجرت سال جاری گفت: در اردوهای طرح هجرت تابستان امسال در ۳ بخش مرکزی ، دیهوک و عشق آباد  فعالیت می کنند.  50گروه 15 نفره ۲۰ مدرسه این شهرستان را مرمت و بهسازی خواهند کرد.
 
وی افزود: سال گذشته در این طرح هزینه ای بالغ بر 220 میلیون ریال در مدارس خدمت رسانی شده است.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها