سردار علی فدوی، با هشدار درباره جنگ نرم دشمنان، گفت: به یاری خدا پرچم لا اله الا الله را بر همه قله‌های دنیا برافراشته خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۱۵۹۱۶۵
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین افتتاحیه چهارمین جشنواره فرهنگی، ورزشی شمیم خانواده به میزبانی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در شهرکرد، حضور یافت و بعد از ادای احترام به مقام والای شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای گمنام، در جمع شرکت کنندگان در این جشنواره به ایراد سخن پرداخت.

سردار علی فدوی،  در ابتدای سخنان خویش، همسران و دختران کارکنان سپاه را مایه افتخار در طول 40 سال انقلاب اسلامی دانست و افزود: اگر همراهی و همکاری خانواده‌های پاسداران نبود، مسلماً پاسداری از انقلاب اسلامی یا نمی شد، یا آنچه که شده است نبود.

سردار فدوی، تصریح کرد: هرجا که پاسداری می تواند از انقلاب اسلامی پاسداری کند و افتخار بیافریند، مطمئناً همسر و خانواده اش  پشت سر او ایستاده  و او را به این مرتبه رسانده است.

جانشین فرمانده کل سپاه تأکید کرد: افتخار و عظمت و بهشت از آن شما همسران و خانواده های  پاسداران انقلاب اسلامی است، که در طول این 40 سال این عظمت ها را آفریدید.

وی، در ادامه با سخت خواندن پاسداری از انقلاب اسلامی در همه بخش های آن، تأکید کرد: در وجهی از آن باید جان داد، که عزیزترین چیز انسان ها در همه عالم است و در این 40 سال بیش از 40 هزار پاسدار انقلاب اسلامی جان عزیزشان را برای انجام تکلیف بزرگ پاسداری از انقلاب اسلامی داده اند.

سردار فدوی گفت: و خوشا به حال پاسدارانی که این توفیق را پیدا کرده اند که در بالاترین و اعلی ترین مرتبه و درجات و عظمتی که خداوند برای بندگانش گفته قرار بگیرند یعنی در مقام شهادت.

وی خاطرنشان کرد: خوشا به حال همسران و فرزندان آنها که در پی شهادت هر پاسداری، آنها بعنوان یادگاران و بازماندگان و خانواده او عظمت آفریدند، چه در کلامشان در همه مجالس و چه عملشان با عمل و رفتاری که داشتند بعنوان یک خانواده شهید.

جانشین فرمانده کل سپاه اضافه کرد: و خوشا به حال  پاسدارانی که همچنان بر عهد و پیمانی که بستند پایدار هستند و آماده اند که جانشان را برای پاسداری از انقلاب اسلامی فدا کنند و ان شاءالله خدا نصیب کند برای همه ما که بالاترین عاقبت بخیری شهادت در راه خداست، چرا که شهید عظمتی دارد و مجوزی دارد و مرتبه ای در پیش خدا دارد که پیامبر و معصومین فرمودند هیچ مرتبه ای بالاتر از مرتبه شهید نیست.

سردار فدوی، گفت: می بایست شما بعنوان همسران و دختران پاسداران انقلاب اسلامی در یک جمع ورزشی جمع شده اید این پیام رسانی را داشته باشید که در طول تاریخ ایران، هیچ همسر و دختر ا

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: ما به یاری خدا پرچم لا اله الا الله را بر همه قله‌های دنیا حتماً برافراشته خواهیم کرد به خاطر اینکه دل‌های بسیاری پای انقلاب اسلامی بوده، هستند و خواهند بود.

در طول تاریخ به این میزان مردم پای کار اسلام و خدا و جبهه حق نبودند، و به همین دلیل در طول تاریخ رهبران حق گو یا زندانی شدند و یا شهید شدند و به همین دلیل دلیل ۱۱ پیشوای دین ما شهید شدند و اگر اراده الهی بر غیبت امام دوازدهم نبود، ایشان را هم همانند پدرانشان شهید می کردند.

سردار فدوی تصریح کرد: خدا را شاکریم که این افتخار پاسداری برای ما در زمانی بوده که خیل عظیمی از مردم پای کار انقلاب هستند، هم در زمان اول انقلاب و هم در زمانی که 40 سال از انقلاب اسلامی می گذرد پای کار هستند.

وی افزود:، هنوز در جای جای کشور تشییع جنازه شهید برقرار است. هم تشییع جنازه شهیدی که جسم پاکش سالهای طولانی در خاکهای گرم خوزستان و جبهه های حق علیه باطل خفته بود و پیدا می شود و تشییع می شود و هم پیکر پاک شهیدانی که همین روزها در جای جای مناطق انقلاب اسلامی شهید می شوند.

وی خاطرنشان کرد: این روال یک توفیق الهی برای پاسداران انقلاب اسلامی است که با دل و زبان و عمل حتی به قیمت جان پاسدار انقلاب اسلامی هستند و می دانند این پاسداری از انقلاب می تواند به قیمت جان تمام شود، این عظمت و عنایت بزرگی است که خداوند به ما داده است، عنایت خداوند به ما همیشه بوده است، چرا که بیشترین عنایت را خداوند به بندگانش می دهد و این مهم است که خود بندگان هم بخواهند؛ چرا که اختیار عمل آنها را خدا به خودشان داده است.

جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: همان طور که همسران و پدران و برادران شما از اول انقلاب اسلامی خواسته اند و باور داشته و پای کار آمدند که خوب باشند و پاسدار انقلاب اسلامی باشند و از این انقلاب پاسداری کنند حتی به قیمت جان، برای اینکه حکومت بر مبنای عدالت و حق و آنچه در اسلام آمده است تجلی پیدا کند و مردم عالم حلاوت حکومت خدا را بچشند.

وی ابراز امیدواری کرد؛ همسران و فرزندان پاسداران نیز در حالی که  پاسداران در اوج قرار داشته اند و قرار دارند، حتما همسران و دخترانشان نیز در روالی قرار بگیرند که آن عظمت ها را بیافرینند؛ چرا که دشمنان این بار با ناامیدی از پیروزی مقابل انقلاب اسلامی در جنگ سخت و نظامی، وارد چبهه ای دیگر شده اند که دیگر صحنه گردان آن پاسداران نیستند، بلکه خانواده ها قرار دارند.

سردار فدوی، با اشاره به استفاده ابزاری خبیثان و شیاطین و مستکبرین عالم در طول تاریخ از زن برای بروز خباثت و شیطان صفتی خودشان  و جولان نمایندگان این خبیثان و شیاطین در خیابان ها، افزود: امروز  هر زن و دختر پاسدار باید پیش خودش تفکر کند، که چه نقشی می تواند در این صحنه پاسداری از انقلاب اسلامی داشته باشد و چطور به پاسداری از انقلاب اسلامی بپردازد.

این مقام ارشد نظامی تأکید کرد: این وظیفه و تکلیف برزرگی بر همه زنان و دختران کشور انقلابی ماست و خاصه بر زنان و دختران پاسدار ، چرا که آنها بیشتر از هرکسی دیده اند که همسران و پدرانشان 40 سال از انقلاب اسلامی پاسداری کردند و در این پاسداری بیش از 40 هزار پاسدار شهید و بیش از 100 هزار بسیجی شهید داده ایم.

وی، تفکر، برنامه و عمل را از الزامات پاسداری از انقلاب اسلامی برشمرد و با اشاره به فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد:طبق فرمایشات حضرت امام(ره)، پاسداری از خود مقدم است بر پاسداری از انقلاب اسلامی، چرا که بدون پاسداری از خود نمی توان از انقلاب پاسداری کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،  با تاکید بر اینکه عفاف و حجاب زن، دستور خداوند، آیه صریح قرآن، روایات پیامبر و ائمه معصومین علیهم السلا است بیان داشت: وجود حجاب مربوط به قبل از اسلام و بعنوان یک تکلیف شرعی از سوی خود خدا صادر شده است و آیات مشخص قرآن به حجاب پرداخته و صدها روایت از پیامبر و معصومین درباره حجاب وجود دارد.

سردار فدوی، افزود: این شما هستید که این نقش را می توانید بازی کنید که حجاب دستور جمهوری اسلامی نیست، این دستور خداست، و لجبازی سر موضوع حجاب، لجبازی و خیره سری با خود خداست، افتخار جمهوری اسلامی است که این حکم دینی را تبدیل به قانون کرده است.

وی به شکست جبهه اسلام در این جبهه که جبهه بزرگی است اشاره کرد و گفت: یکی از واضح ترین آنها در تاریخ بعد از 800 سال که اسلام در منطقه اروپا و قلب اروپا و اسپانیا و پرتغال فعلی و قسمتی از فرانسه فعلی اسلام حاکم بود، با این روش اسلام را از بین بردند و الان کمترین مسلمان آنجاست.

سردار فدوی افزود: دشمنان ما به لحاظ پیروزی هایی که قبلا بدست آورده اند، باز به فکر افتاده اند که از این جبهه به مبارزه با جمهوری اسلامی وارد شوند؛ هیهات که این مملکت و این انقلاب اسلامی همچنان پرقدرت و پرشور و باقوت زیاد و سرشار از انرژی با مبانی محکم و شعارهای بر حق و خدایی خود به جلو می رود و وقتی که جبهه فعال است همه دشمنی های شیاطین در این جبهه با شکست مواجه می شود.

این مقام ارشد نظامی، با اشاره به اینکه هرکسی باید به تکلیف خود در این جبهه عمل کند، اظهار کرد: همان طور که در طول 40 سال پاسداران انقلاب اسلامی در بهترین وجه ممکن از انقلاب پاسداری کردند و عظیم ترین کار که دادن جان است، باشور و نشاط از جان خود گذشتند، و با عمل ما به تکالیف خداوند هم به وعده هایش عمل کرده است.

سردار فدوی با بیان اینکه ابرقدرت های دنیا مقابل پاسداران انقلاب اسلامی عددی نیستند، گفت: پاسداران انقلاب اسلامی همواره در بهترین وضعیت از انقلاب اسلامی پاسداری کرده اند و هیچ جنگی را در طول تاریخ نمی توانید پیدا کنید که این قدر خوشحال و سرحال تا لحظه شهادت حتی سرحال باشند و عظیم ترین کارها را انجام دهند که عظیم ترین کار دادن جان و دادن خون است.

وی به آغاز شکست آمریکایی از سال 66 و ورود مستقیم آنها به جنگ با جمهوری اسلامی ایران اشراه کرد و با یادآوری زانو زدن تکاوران دریایی ارتش آمریکا مقابل پاسداران انقلاب اسلامی، تصریح کرد: انگلیسی های خبیث نیز دوبار این وضعیت را داشتند.

وی، اقتدار کشور و نظام جمهوری اسلامی را یادآوری کرد و  تحقق وعده الهی در حق ملت و کشور ما را مرهون انجام تکلیف الهی توسط مردم و تجلی آن در انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: اقتدار و پیروزی امروز ما نتیجه تحقق وعده الهی است.

سردار فدوی، نصرت الهی را وعده الهی دانست که در 40 سال گذشته تحقق یافته و در جبهه جدید یعنی جنگ نرم نیز با انجام تکلیف الهی از سوی زنان و دختران پاسداران و در درجه بعدی همه زنان و دختران کشور، نیز نصرت الهی شامل حال خواهد شد.

وی، در پایان برای موفقیت همسران و فرزندان پاسدار در جشنواره های ورزشی و رسیدن به مرحله نهایی این فعالیت ها بعنوان لازمه پیروزی در انجام تکالیف الهی ابراز امیدواری کرد.

ارسال نظرات