رئیس امور قرآنی اوقاف سمنان خبر داد:

راهیابی گروه همسرایی و هم خوانی فدک الزهراء سمنان به مرحله کشوری مسابقات قرآن کریم

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان از راهیابی گروه همسرایی و هم خوانی فدک الزهراء سمنان به مرحله کشوری مسابقات قرآن کریم خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۹۱۰۴
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، حجت الاسلام روح الله عرفانی اظهار کرد: آثار دریافتی از گروه‌های هم خوانی و هم سرایی قرآن کریم در سطح استان، جهت ارزیابی مقدماتی به سازمان اوقاف و امور خیریه ارسال شد.
وی افزود: مرحله مقدماتی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم در بخش خواهران رشته هم‌سرایی و هم‌خوانی قرآن کریم، روز سه شنبه ۲۵ تیرماه با حضور هیئت داوران و با بررسی آثار ارسالی شرکت کنندگان انجام شد.
عرفانی عنوان کرد: در ارزیابی انجام شده توسط هیئت داوران، فدک الزهراء سمنان توانست به عنوان یکی از ۸ گروه منتخب به مرحله کشوری راه یابد.
وی تصریح کرد: مرحله نهایی این رشته در بخش خواهران ۱۲ شهریورماه در شهر مقدس قم برگزار می‌شود و گروه‌های راه یافته، در مرحله نهایی دو اثر هم‌سرایی و هم‌خوانی اجرا شده در مرحله مقدماتی را اجرا می‌کنند.
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان خاطر نشان کرد: گروه‌های هم خوانی و هم سرایی فدک الزهراء سمنان، احسن الحدیث تهران، انسیه الحوراء اصفهان، انوار الزهراء اصفهان، تسنیم البرز، ربیع القلوب لرستان، شمیم وحی یزد و صهبا تهران به مرحله کشوری این دوره از مسابقات راه یافته اند که در شهریور ماه به رقابت خواهند پرداخت. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار