خبرهای داغ:
امام جمعه نهاوند:

آمادگی و مقاومت مردم و سپاه و نیروهای نظامی ایران مانع از تعرض استکبار است

امام جمعه نهاوند گفت: امروز ایران اسلامی نه در برابر نوکران استکبار بلکه با خود سران استکبار در تراز قدرت قرار گرفته و آنها دیگر جرأت تهدید و تعرض را ندارند و این به خاطر آمادگی و مقاومت مردم و سپاه و نیروهای نظامی است.
کد خبر: ۹۱۵۹۰۹۸
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴

آمادگی و مقاومت مردم و سپاه و نیروهای نظامی ایران مانع از تعرض استکبار استبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در دیدار فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه نهاوند که به مناسبت سالروز اقامه اولین نماز جمعه صورت گرفت، با تبریک و گرامیداشت سالروز عملیات مرصاد اظهار داشت: در طول این ۴۰ سال حوادث مختلفی برای انقلاب اتفاق افتاده است و خوش به حال کسانی که در طول این ۴۰ سال ثابت قدم ماندند.

وی ابراز داشت: سپاه پاسدارن در همه‌ این حوادث ثابت قدم و مدافع ولایت و نظام بوده و هست.

امام جمعه نهاوند افزود: از روزی که روز ولادت امام حسین (ع) را روز پاسدار نامگذاری کردند کسی تصورش را نمی‌کرد که در آینده این اتفاقات رخ دهد اما گویا امام راحل این حوادث را می‌دید و پیش‌بینی می‌کرد.

وی اضافه کرد: همانطوری که امام حسین(ع) علت باقی ماندن اسلام شد، سپاه نیز علت باقی ماندن انقلاب اسلامی ایران شد.

مغیثی گفت: امروز ایران اسلامی نه در برابر نوکران استکبار بلکه با خود سران استکبار در تراز قدرت قرار گرفته و آنها دیگر جرأت تهدید و تعرض را ندارند و این به خاطر آمادگی و مقاومت مردم و سپاه و نیروهای نظامی است.

وی با اشاره به قدرت انقلاب اسلامی افزود: باید بدانیم که انقلاب از خطرات بزرگی عبور کرده و امروزه به بلوغ رسیده است اما ما همواره باید هوشیار باشیم و ان‌شالله که نتیجه این مقاومت و پایداری، تحویل این امانت به امام زمان (عج) باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات