خبرهای داغ:
به مناسبت هفته ملی مهارت:

فرمانده سپاه شهرستان البرز با مسوول مرکز فنی و حرفه ای این شهرستان دیدار کرد

سرهنگ طاهرخانی گفت: حرکت به سوی کیفی کردن آموزش و یادگیری قطعا بسیاری از مشکلات جامعه در موضوعات مختلف زمینه تولید را حل خواهد کرد.
کد خبر: ۹۱۵۹۰۹۳
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳

 

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در هفته ملی مهارت فرمانده و جمعی از پرسنل سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز با مدیریت فنی حرفه ای و پرسنل مرکز فنی حرفه ای شماره یک استان قزوین در شهرستان البرز بازدید و دیدار کردند .

در این دیدار آقای طاهرخانی مسوول مرکز فنی حرفه ای شماره یک استان قزوین در شهرستان البرز اذعان کرد: این مرکز از بزرگترین مراکز فنی و حرفه در کشور و مرکز شماره یک قزوین می باشد.

وی ادامه داد: در مدت کوتاهی این مرکز توانسته است در خصوص توانمند سازی شاغلین در کارگاه ها با توجه به صنعتی بودن شهرستان اقدامات شایسته ای انجام دهد و امکان آموزش در اختیار همه متقاضیان قرار گیرد.

طاهرخانی بیان کرد: یکی دیگر از برنامه که امسال آغاز شده است، توانمند سازی افرادی که در کمپ های ترک اعتیاد هستند، می باشد. این افراد پس از ترک به این مرکز معرفی و پس از آموزش و کسب مهارت و نیز گذراندن کارآموزای جهت دریافت وام ج اشتغال معرفی می شوند .

مسوول مرکز فنی و حرفه ای شهرستان البرز اذعان کرد: در بخش خواهران نیز در بحث کارگاه های طراحی در حال فعالیت هستند و از جمله استقبال کنندگان کانون توانا و زنان سرپرست خانوار می باشند که در اولیت ما هم قرار می گیرند و پس از کسب مدارک به اشتغال خود می پردازند .

سرهنگ محمد اسماعیل طاهرخانی فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز نیز در این دیدار ابراز کرد: لفراد جامعه هر چقدر کیفیت کار و آموزش حرفه خوبی داشته و خوب آموزش ببیند در جامعه هم نقش آفرینی بهتری خواهند داشت.

این مسوول یادآور شد: حرکت به سوی کیفی کردن آموزش و یادگیری قطعا بسیاری از مشکلات جامعه در موضوعات مختلف زمینه تولید را حل خواهد کرد.

 

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها